خرید تتر Tether | قیمت لحظه ای تتر | فروش تتر USDT

تتر Tether یکی از محبوب‌ ترین ارز های دیجیتال با نماد USDT که هر واحد آن برابر با یک دلار امریکا می باشد و به دلیل قیمت ثابتی که دارد با نام استیبل کوین Stable Coin یا سکه پایدار نیز شناخته می شود. تتر فوق العاده سریع و امن بوده و یکی از بهترین رمز ارزها برای معامله در بازار دیجیتال می باشد. این رمز ارز که توسط ریو کالینز کشف شد، در ابتدا Realcoin  نامیده ‌شد در سال 2014 تغییر نام داد و فعالیت خود را با نام تتر در سال 2015 آغاز کرد. این رمز ارز پایدار به دلیل داشتن پشتوانه دلار آمریکا نوعی پول نقد محسوب می شود که بهترین گزینه برای انجام معاملات است. تتر شبکه اختصاصی نداشته و مبتنی بر فناوری بلاک چین بیت کوین است که با پشتوانه و مدیریت خزانه مالی شرکت تتر که در آن دلار و دیگر دارایی‌ ها نگهداری می ‌شود فعالیت می کند و با کاهش و افزایش قیمت، تتر را در 1 دلار نگه می‌دارد.

استفاده از این حساب و انجام تبادلات ارزی باید در ابتدا بتوانید آن را شارژ کنید که برای این کار باید یکی از کارت‌ های اعتباری ارزی ویزا کارت، مسترکارت و ... داشته باشید که به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن شارژ حساب پرفکت مانی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد.

 

 

پرسش های متداول :

از کجا تتر بخریم؟

خرید و فروش تتر در تمامی صرافی های معتبر دنیا انجام می شود. مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه ارزهای مجازی و دیجیتال می تواند در سریع ترین زمان ارز درخواستی شما را تامین کند.

نحوه خرید تتر از سایت پانی پی  چگونه است ؟

اگر اکانت کاربری ندارید در ابتدا می بایستی عضو سایت شده و مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. توجه داشته باشید مبالغ کمتر از 50 میلیون تومان را می توانید به صورت آنلاین پرداخت نمایید و برای سفارشات بالای 50 تومان شماره شبا در ناحیه کاربری ارسال می شود که می توانید به صورت ساتنا عملیات واریز را انجام دهید.

 ویژگی های تتر چیست ؟

 به دلیل عدم نوسان و هم ارزش بودن تتر با دلار، داشتن آن معادل داشتن دلار می باشد که مهم ترین ویژگی آن می باشد. علاوه بر این بررسی منظم حساب های ارزی تتر باعث افزایش ارزش آن در گردش های مالی شده و تمامی معاملات تتر در بلاک چین ثبت می شود. همچنین کاهش هزینه انتقال ارز و کارمزد بانکی، حفظ دارایی کاربران و سرعت در نقل و انتقالات ارزی از دیگر ویژگی های تتر می باشد. در واقع از این ارز دیجیتال یا همان استیبل کوین‌ معمولا برای پرداخت در معاملات، حفظ ارزش دارایی در برابر تورم، کاهش ارزش پول ملی و همچنین تبدیل سریع ارزش ارز‌ها به فیات و برعکس استفاده می‌شود.

 تتر و بیت کوین چه تفاوت های باهم دارند ؟

 همانطور که ذکر شد تتر یک ارز دیجیتال برای ارزهای فیات بر روی بلاک چین می باشد اما بیت کوین به هیچ نظامی مالی وابسته نبوده و بدون حضور شخص ثالث انجام می شود. همچنین تتر بر خلاف بیت کوین شبکه اختصاصی نداشته و از پروتکل لایه ای امنی omni که متعلق به بیت کوین است استفاده می کند و تمامی معاملات در بلاک چین بیت کوین ثبت می شود. علاوه بر این تتر دارای توکن است.

توکن چیست و چه کاری انجام می دهد ؟

توکن ها دارای 2 معنی متفاوت در بازار ارز دیجیتال می باشد که برخی از آنها معادل ارزهای دیجیتال شبکه ای و برخی دیگر غیر متمرکز می باشند. به طور مثال توکن USDT دارای  شبکه بلاک چین بوده و برخی دیگر مانند EOS مبتنی بر اتریوم بوده یعنی خود شبکه مخصوصی نداشته و از شبکه ارزهای دیگر استفاده می کند.

چگونه کیف پول تتر بسازیم ؟

برای داشتن اکانت تتر کافی است در سایت صرافی پانی پی ثبت نام کنید و مشخصات اکانت خود را برای ما ارسال کنید توجه داشته باشید برای ثبت نام در مجموعه ما حتما باید از IP خارج از کشور استفاده کنید.

تتر بر روی چه شبکه ای انتقال داده می شود ؟

 انتقال تتر به صورت TRC20 انجام می شود که برای ثبت سفارش باید مشخصات کیف پول TRC20 خود را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان درخواست شما انجام شود. 

قیمت گذاری تتر چگونه انجام می شود ؟

قیمت روز تتر به دلیل نوسانات دلار متفاوت بوده و دارای تغییرات لحظه ای است. البته عرضه و تقاضا نیز در قیمت روز تتر مؤثر است. مجموعه پانی پی به عنوان تامین کننده اصلی و بی واسطه نرخ تتر را با تضمین پایین ترین قیمت در ایران به مشتریان محترم به فروش می رساند .

چه ارزهایی قابلیت تبدیل به تتر را دارند ؟

تمامی ارزهای دیجیتال امکان تبدیل به تتر را دارند.

آیا می توان تتر را به ریال تبدیل کرد ؟

بله. می‌توانید تتر را به ریال تبدیل کرده و آن را برداشت کنید.

قیمت تتر چه ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

قیمت تتر به صورت روزانه راس ساعت 12:00 در سایت بروز رسانی می شود و تا ساعت 17:00 اعتبار دارد.

مدت زمان انجام سفارش تتر در پانی پی چقدر است ؟

سفارشات شما در کمتر از 2 ساعت کاری انجام می شود.

کارمزد انتقال تتر چقدر می باشد ؟

کارمزد برای کلیه تراکنش های تتر به صورت ثابت 1 دلار می باشد.




تمامی تراکنس های تتر توسط مجموعه پانی پی در محیطی امن و مطمئن در کوتاه ترین زمان انجام می شود و در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.