صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۴

خرید از سایت آمازون

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۴  چاپ
خرید از سایت آمازون
آمازون در سوم آورین ۱۹۹۵ اولین مشتری رسمی خود را پیدا کرد و به این ترتیب اولین کتاب آمازون به صورت آنلاین فروخته شد.
به تدریج آمازون برای خیلی‌ها شناخته شد اما آن زمان دسترسی به اینترنت کار ساده‌ای نبود. نکته جالب این بود که آمازون هیچ کارمندی نداشت که کتاب‌های سفارش گرفته شده را بسته‌بندی کند.
آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی آنلاین در دنیاست که تقریبا در کل دنیا محصولاتش را به فروش می‌رساند. اما متاسفانه به دلیل پیروی از سیاست‌های خارجی ایالت متحده آمریکا، چند کشور مانند ایران، یمن، کره شمالی و … جز کشورهای تحریم برای خرید از این سایت هستند. لذا فروش محصولاتش برای ایرانیان قطع شده ولی این محدودیت منجر به میل و اشتیاق بیشتر مردم برای استفاده از آن شده است بطوری که ایرانیان راه کارهایی جهت دور زدن آن تحریم‌ها ایجاد کرده و تعداد زیادی سایت‌های واسطه خرید کالا از آمازون ایجاد شده است.

امروز آمازون بیش از ۲۴۰ هزار نفر کارمند دارد. این یعنی بیش از چهار برابر کارمندانی که گوگل دارد. جالبتر اینکه این تعداد شامل کسانی که با آمازون به صورت پاره‌وقت و یا پروژه‌ای کار می‌کنند نمی‌شود. وب‌سایت آمازون هم آمار جالبی را دارد. آماری که در دی ماه سال ۲۰۱۶ گرفته شده نشان می‌دهد وب‌سایت آمازون در ماه بیش از ۱۸۳ میلیون بازدید دارد. انبارها بزرگ شرکت آمازون در آمریکا حدود ۱۰۰ هزار متر مربع وسعت دارند.
نکته جالبتر اینکه آمازون ۸۰ انبار به همین وسعت در جای‌جای دنیا دارد. برای اینکه بهتر متوجه بزرگی این شرکت بشوید، در انبارهای آمازون می‌توان به اندازه ۱۰ هزار استخر مسابقات المپیک آب ذخیره کرد.
پس از اینکه کامپیوتر به آن‌ها گفت هر وسیله را از کدام قفسه بردارند آن‌ها را اسکن می‌کنند تا هم مشخص بشود چه جنسی از انبار خارج می‌شود و هم اینکه چه مقدار فضا آزاد شده است.

نحوه‌ ی خرید از سایت آمازون

مشتریان عزیز می‌توانند برای خرید از سایت آمازون به پانی پی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند. در خواست مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
پانی پی با سال‌ها تجربه در افتتاح حساب پی پال ، نقد کردن درآمد ارزی و انتقال پول به کشورهای مختلف مفتخرانه در حال سرویس دهی به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب سایت تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در کوتاه‌ترین مدت حل شود.