خرید لایسنس آنتی ویروس از سایت های خارجی

آنتی ویروس Antivirus یک محافظ قدرتمند و قوی در برابر حملات ویروسی و بدافزارها می باشد که وجود آن برای هر سیستمی لازم و ضروری است به شرط آنکه اورجینال و دارای دیتا بیسی قدرتمند باشد. در واقع خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال به شما امکانات زیادی می دهد که از جمله آن می توان به در امان داشتن سیستم از ورود ویروس و بدافزارها و شناسایی و قرنطینه کردن ویروس ها، اشاره کرد. در واقع با خرید لایسنس آنتی ویروس و رجیستر کردن در آن می توانید از آپدیت های خودکار برنامه و لیست ویروس ها با جستجو و اسکن هوشمند بهره ببرید. 

برای پرداخت هزینه خرید لایسنس آنتی ویروس باید یکی از کارت‌ های اعتباری ارزی  ویزا کارت، مسترکارت و یا حساب ارزی داشته باشید که این امر به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان ممکن هزینه خرید لایسنس آنتی ویروس از سایت های خارجی را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد.

 انواع لایسنس آنتی ویروس

آنتی ویروس ها به صورت رایگان، شرکتی و اورجینال ارائه می شوند که نسخه رایگان به صورت Trial بوده و شما تنها در یک بازه کوتاه یک ماهه قادر به استفاده از امکانات Demo آن خواهید بود. پس از این زمان، علاوه بر بسته شدن امکانات نرم افزار، امکان شناسایی ویروس و بروزرسانی نرم افزار نیز وجود نخواهد داشت.
در لایسنس های شرکتی آنتی ویروس ها کرک شده و از طریق سرور شرکت ها بروز رسانی می شوند که امنیت بالایی نداشته و شامل آپدیت های جدید نرم افزار نخواهد شد. این لایسنس را حتما روی سیستم یا موبایل خود نصب کنید زیرا معمولا حاوی ویروس بوده و روی نسخه اورجینال فعال نمی شوند و بطور کلی توصیه نمی شوند.
اما لایسنس اورجینال بهترین نوع خرید لایسنس می باشد که با استفاده از آن علاوه بر بروز رسانی خودکار، می توانید تمامی آپدیت ها و ماژول های آنتی ویروس خود دریافت کرده و با اسکن عمیق و بیشتر، امنیت سیستم خود را تامین کنید. 

مزایای لایسنس آنتی ویروس

خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس علاوه بر هزینه بیشتر دارای مزایای بی شماری است که شما را در خرید مصمم خواهد کرد. از جمله این مزایا و خدمات می توان به حفاظت از سیستم در برابر ویروس ها و حملات سایبری اشاره کرد. این مزیت که وظیفه اصلی یک آنتی ویروس قوی و اورجینال محسوب می شود سیستم و اطلاعات کاربر را از تمامی ویروس ها، برنامه های مخرب و بدافزارها و تروجان ها شناسایی و پاک کرده و با بروزرسانی مداوم در برابر آنها مقابله می کند. 
اما مهم ترین مزیت یک آنتی ویروس معتبر، فایروال می باشد که سیستم از حملات اینترنتی و سایبری مخافظت می کند و در صورت عدم وجود آنتی ویروس به خصوص در شرکت های بزرگ مورد حمله قرار گرفته و هک می شود. این خاصیت پس از نصب به صورت پیش فرض فعال شده و علاوه بر موارد گفته شده، به صورت هوشمند از ترافیک ورودی و خروجی سیستم محافظت می کند.
همچنین می توانید باج افزاها، روت کیت ها، کرم ها و نرم افزارهای جاسوسی را شناسایی کنید. در واقع باج افزارها نوعی ویروس هستند که با رمز نگاری فایل های شخصی و مهم اجازه دسترسی کاربران را سلب کرده و در ازای باز کردن آن باج گیری می کنند. یک آنتی ویروس اورجینال و البته معتبر این خطر امنیتی بزرگ را شناسایی کرده و شما را از آن در امان می دارد. همچنین می توانید بدون کاهش سرعت سیستم و بدون تأثیر بر عملکرد رایانه، کار و بازی کنید و از گشت در اینترنت لذت ببرید. 

تفاوت لایسنس کرک شده و اورجینال آنتی ویروس

همانطور که گفتیم لایسنس های اورجینال آنتی ویروس مزایا و امکانات ویژه ای در اختیار شما قرار می دهند که می توانید با خیال راحت امنیت سیستم خود را با آن حفظ کنید. بسیاری از افراد برای اینکه در این زمینه هزینه ای نکنند روی به نسخه کرک شده می آورند. اگرچه این نسخه در ابتدا خوب کار می کند اما پس از گذشت مدت کوتاهی بسیاری از امکانات آن از جمله بروز رسانی نرم افزار و شناسایی و اسکن ویروس و بدافزارها و ... از کار خواهد افتاد و شما را مجبور حذف نصب خواهد کرد و یا در صورت وجود بلااستفاده خواهد بود.

خرید لایسنس آنتی ویروس

 در حال حاضر خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس به صورت مستقیم از سایت های خارجی به دلیل وجود تحریم ها در کشور با IP ایران امکان‌پذیر نمی باشد. اما نگران نباشید شما می توانید لینک خرید خود را برای مجموعه پانی پی فرستاده  و با یک پرداخت مطمئن از نسخه های قانونی آنتی ویروس و تمامی امکانات آن بهره مند شوید. هزینه خرید آنتی ویروس با توجه نوع لایسنس، برند آنتی ویروس، تعداد کاربر، اعتبار و تمدید لایسنس به صورت ماهانه و سالانه و برخی موارد دیگر متفاوت است. 

نکات مهم

 • در صورت نصب مجدد ویندوز ، امکان استفاده مجدد از لایسنس آنتی ویروس و فعالسازی آن وجود دارد.
• در هنگام خرید آنتی ویروس به نسخه و بیت ویندوز خود دقت کنید تا مطمئن شوید از سیستم شما پشتیبانی می کند.
• برخی آنتی ویروس ها دسته بندی از پیش تعیین شده برای سنین مختلف دارند. اگر می خواهید فعالیت فرزندان خود را به صورت آنلاین کنترل کرده و بر فعالیت های آنها نظارت داشته باشید این مزیت را در نظر گرفته و یک رمز عبور برای محافظت یا حذف غیرمجاز محصول را تنظیم کنید.
• تهیه نسخه اورجینال قابلیت‎ های مهم و کاربردی از جمله دریافت آپدیت خودکار و دسترسی های جدید را  به طور مستقیم در اختیار کاربر قرار می دهد.


برای خرید لایسنس آنتی ویروس از سایت های خارجی و پاسخگویی به سوالات خود در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه پانی پی تماس بگیرید.