صفحه نخست    خدمات ویژه    ثبت سفارش

افتتاح حساب بانکی اروپا از لیتوانی با پنل اینترنت ( ارسال و دریافت حواله )

لیتوانی (به لیتوانیایی: Lietuvos) با نام رسمی جمهوری لیتوانی (به لیتوانیایی: Lietuvos Respublika) کشوری است در شمال شرقی اروپا که از شمال به لتونی، از مشرق و جنوب شرقی به بلاروس، از جنوب به لهستان، از جنوب غربی به روسیه (منطقه برون‌بومی کالینینگراد) و از مغرب به دریای بالتیک محدود می‌شود. جمهوری لیتوانی بزرگ‌ترین و جنوبی‌ترین کشور در میان سه جمهوری حوزه بالتیک در اروپاست.

جمعیت لیتوانی ۳٫۲ میلیون نفر و پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ویلنیوس است. واحد پول این کشور لیتاس است که در ابتدای ۲۰۱۵ میلادی به یورو تغییر کرد. زبان رسمی آن لیتوانیایی است، زبان‌های لهستانی و روسی نیز در این کشور رواج دارد. این زبان از شاخه بالتیک زبان‌های هندواروپایی است. بیشتر مردم لیتوانی مسیحی هستند و ۷۹ درصد به کلیسای کاتولیک رومی تعلق دارند.

 

داشتن یک حساب بانکی معتبر در اتحادیه اروپا مستلزم داشتن پاسپورت و اقامت میباشد و به این راحتی نمیتوان در بانک های اروپا حساب باز کرد اما مجموعه پانی پی با دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای به صورت انحصاری در ایران این امکان را برای ایرانیان عزیز فراهم کرده است تا بتوانند یک حساب معتبر بانکی با پنل اینترنت بانک فعال با قابلیت ارسال و دریافت حواله و اختصاص یک ویزا کارت با پین فعال جهت خرید های اینترنتی داشته باشند از این رو در حال حاضر در یکی از بانک های معتبر کشور لیتوانی این حساب ها باز میشود و بر روی مدارک خارجی این حساب ها ساخته میشود تا ریسک مسدودی حساب پایین باشد چون نمیتوان به خاطر وجود تحریم های بین المللی بر روی هویت های داخل ایران حساب باز کرد دلیل آن نیز امکان مسدودی حساب میباشد .

 

شرایط و مشخصات حساب بانکی کشور لیتوانی :

 

- هزینه افتتاح حساب بانکی لیتوانی چقدر است ؟

هزینه افتتاح حساب بانکی لیتوانی 300 یورو است .

- پنل اینترنت بانک جهت مدیریت حساب دارد ؟

بله پنل اینترنت بانک جهت مشاهده تراکنش ها و قابلیت ارسال حواله به صورت اینترنتی فعال میباشد .

- حواله سپا به بانک های داخل اروپا میتوان زد ؟

بله با توجه به اینکه لیتوانی جزو اتحادیه اروپا میباشد شما میتوانید بر روی شبکه سپا به کلیه بانک های اروپا حواله یورو انجام دهید.

- حواله سوئیفت به کشورهای خارج از اروپا میتوان زد ؟

بله سوئیفت حساب فعال میباشد و امکان حواله به کلیه حساب های یورویی در کشورهای خارج از اتحادیه امکان پذیر است .

- سقف تراکنش دریافت و ارسال حواله ؟

پیشنهاد ما حداکثر سقف دریافت و ارسال 5000 یورو است و برای مبالغ بالاتر توصیه نمیشود .

- ویزا کارت و مستر کارت دارد ؟

بله این حساب دارای یک کارت اعتباری به صورت مجازی است که جهت خرید های اینترنتی مناسب میباشد .

- مدت زمان افتتاح حساب بانکی لیتوانی ؟

زمان تقریبی افتتاح حساب 7 روز کاری میباشد و حداکثر طی یک هفته کاری حساب تحویل میشود .

- این حساب مناسب چه افرادی میباشد ؟

این حساب مناسب افرادی است که دارای کسب و کار خارجی میباشند و در آمد های ارزی خود را میخواهند با ارز یورو دریافت کنند.

- امکان افتتاح حساب بر روی هویت ایرانی وجود دارد ؟

این امکان وجود دارد اما به خاطر تحریم ها و در جهت بالا بردن ایمنی حساب ما بر روی هویت اروپایی این حساب ها را ایجاد میکنیم و حساب صد در صد وریفای نیز میشود .

 

خدمات افتتاح حساب بانکی اروپا توسط مجموعه پانی پی به صورت انحصاری در ایران صورت میگیرد و این خدمت را میتوانید به شکل اختصاصی از ما تهیه نمایید .