صفحه نخست    خدمات ویژه    ثبت سفارش

افتتاح حساب بانکی آمریکا با پنل اینترنت بانک

اگر قصد مهاجرت و انتقال پول به امریکا را دارید افتتاح حساب بانکی در این کشور برای شما ضروری است و در واقع شما با این کار پول خود را بیمه کرده و امنیت آن را تضمین می کنید. ایالات متحده امریکا دارای بانک های متعدد با خدمات متنوع و زیادی است که حدود 4 بانک آن بزرگ ملی، 10 بانک بزرگ منطقه ای و بیش از 5000 موسسه محلی و کوچک می باشد. علاوه بر این داشتن یک حساب بانکی آمریکایی فقط برای افرادی که دارای پاسپورت یا گرین کارت آمریکا هستند امکان پذیر می باشد و ایرانیان داخل کشور نمی توانند حساب بانکی بنام خود داشته باشند از این رو مجموعه پانی پی حساب های آماده ای را بنام شهروندان آمریکایی در اختیار دارد که این اکانت ها به صورت فول به همراه اینترنت بانک می باشد و هیچ تراکنشی نداشته و برای برخی از افزادی که نیازمند حساب آمریکایی هستند مناسب می باشد.

با توجه به تحریم های بین المللی امکان داشتن یک حساب ارزی برای ایرانیان امکان پذیر نمی باشد از این رو مجموعه پانی پی با توجه به ارتباطات خود در کشورهای مختلف خدمات ویژه ای را جهت فروش اکانت حساب بانکی آمریکا برای ایرانیان عزیز ایجاد کرده است تا بتوانید با استفاده از این اکانت ها بخشی از نیاز های مجازی خود برطرف نمایید.

 

پرسش های متداول :

امکان افتتاح حساب بانکی با هویت واقعی وجود دارد ؟

طبق قوانین آمریکا فقط اشخاصی که دارای اقامت در آمریکا هستند امکان افتتاح حساب دارند لذا امکان افتتاح حساب بانکی آمریکا بنام درخواست کننده وجود ندارد .

امکان دسترسی به پنل اینترنت بانک در این حساب ها وجود دارد ؟

بله کلیه حساب های اعلام شده دارای پنل اینترنت بانک میباشد و امکان مدیریت کامل حساب از پنل وجود دارد .

چطور میتوان از داخل ایران به پنل اینترنت بانک وارد شود ؟

برای اینکه بتوانید بدون ریسک و خطر از پنل اینترنت بانک حساب خود استفاده کنید لازم میباشد یک ریموت سرور آمریکا تهیه کنید تا با یک آیپی ثابت و بدون خطر بتوانید وارد حساب خود شوید .

آیا این حساب ها حواله های بین المللی و داخلی را پشتیبانی میکند ؟

بله کلیه حساب ها امکان ارسال و دریافت حواله را بر روی شبکه بانکی به صورت داخلی ( وایر ) و بین المللی به صورت ( TT ) دارد و با استفاده از خدمات وایر و سوئیفت یا زل میتوانید انتقالات مالی را انجام دهید .

سقف دریافت پول بر روی حساب بانکی چقدر میباشد ؟

توصیه ما این است تا سقف 2000 دلار بر روی حساب های بانکی دریافت داشته باشید و پس از خروج پول اقدام به دریافت حواله جدید نمایید . محدودیتی از سمت بانک برای دریافت حواله وجود ندارد اما با توجه به اینکه حساب های فوق واقعی نیستند و بنام هویت خارجی ایجاد میشود پیشنهاد ما این است از دریافت مبالغ بالا خودداری نمایید.

این حساب ها مناسب چه افرادی میباشد ؟

این نوع حساب بانکی برای افرادی که دارای کسب و کار داخلی در کشور آمریکا هستند و برای دریافت در آمد ارزی خود نیازمند حساب بانکی هستند مناسب است و در برخی از مواقع برای خروج پول از اکانت پی پال و وریفای برخی از اکانت ها مناسب میباشد .

مجموعه پانی پی از کدام بانک های آمریکا امکان افتتاح حساب دارد ؟

در حال حاضر از اکثر بانک های آمریکا امکان خدمات وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از بانک ها میپردازیم :

Chase Bank 

Wells Fargo

Bank of America

PNC

TD

Capital

Blue Bird

و ...

آیا این حساب ها دارای ویزا و مستر کارت اتصال به حساب است ؟

بله برخی از این بانک ها در پنل اینترنت بانک به شما یک مشخصات شماره کارت مجازی صرفا برای خرید های اینترنتی میدهد و میتوانید از موجودی حساب خود برای خرید های اینترنتی استفاده کنید . لازم به ذکر میباشد امکان دریافت کارت فیزیکی بر روی حساب فوق وجود ندارد .

هزینه افتتاح حساب و مدت زمان تحویل اکانت پس از درخواست چقدر است ؟

هزینه افتتاح حساب برای هر بانکی 200 دلار میباشد و مدت زمان آماده سازی و تحویل اکانت 7 روز کاری میباشد.

چه مدارکی برای ثبت درخواست افتتاح حساب بانکی نیاز میباشد ؟

هیچ مدارکی نیاز نمیباشد و پس از ثبت درخواست کارهای افتتاح حساب انجام میشود و مشخصات پنل اینترنت بانک و اطلاعات حساب برای متقاضی ارسال میشود .

 

مشتری گرامی در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص افتتاح حساب بانکی آمریکا دارید میتوانید در وقت کاری به صورت تلفنی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .