خرید بلیط اتوبوس مسافری و گردشگری از سایت خارجی

سفر با اتوبوس یکی از مقرون بصرفه ترین سفرها می باشد که معمولا مخاطبین خاص خود را دارد. هزینه این نوع سفر ارزان تر از هواپیما و قطار بوده و دارای مزایای ویژه ای است که از جمله آن می توان به دیدن شهرهای مختلف و آشنایی با آداب متفاوت و لذت از طبیعت زیبا در طول سفر می باشد همچنین سفر با اتوبوس برای کسانی که فوبیای پرواز دارند گزینه مناسبی می باشد. 

خرید بلیط اتوبوس از سایت های خارجی برای شهروندان ایرانی میسر نمی باشد به همین دلیل مجموعه پانی پی با دسترسی به درگاه های معتبر بین المللی در کنار شماست تا با اطمینان خاطر هزینه بلیط خود را به راحتی پرداخت کنید.

 

مزایای مسافرت خارجی با اتوبوس 

همانطور که گفتیم سفر با اتوبوس بر خلاف تصور عموم علاوه بر هزینه دارای مزیت های ویژه ای است که از جمله آن می توان به صندلی های تخت خواب شو در اتوبوس های VIP و سفرهای طولانی، پذیرایی ویژه، تماشای فیلم یا سریال به صورت اختصاصی با اتصال به شبکه های ماهواره ای و در موارد ویژه و خاص استفاده از اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی می باشد. علاوه بر این با توقف در مسیر، استراحت و نفسی تازه کنید.



نحوه خرید بلیط اتوبوس از سایت خارجی

خرید بلیط اتوبوس از سایت های خارجی فقط به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد که به راحتی می توانید از سایت های معتبر خارجی یکی را انتخاب کرده و نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. فقط قبل از ثبت نهایی و پرداخت از نوع اتوبوس اعم از عادی-سریع السیر و VIP، محل صندلی خود، مبدا و مقصد مورد نظر مطمئن شوید.  پس از انتخاب گزینه های گفته شده نوبت به اطلاعات تکمیلی می باشد که بهتر است با مشخصات گذرنامه چک و وارد شود.

از آنجا که شما امکان پرداخت هزینه از داخل ایران را ندارید تنها با ارسال لینک پرداخت خود برای مجموعه پانی پی می توانید به سرعت پرداخت خود را نهایی کنید.

نکات مهم 

• بهتر است قبل از خرید بلیط در سایت مورد نظر حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی بلیط خود را با کد رهگیری استعلام کنید.

• برای کودکان زیر دو سال خود نیازی به تهیه بلیط ندارید.

• اگر بتوانید خرید بلیط اتوبوس را در داخل اروپا انجام دهید برای شما مقرون بصرفه ترخواهد بود.

• در ورود اطلاعات و ثبت آن دقت کنید زیرا امکان ویرایش اطلاعات بعد از خرید و ثبت بلیط وجود ندارد.

• قبل از خرید بلیط قوانین سایت را به درستی مطالعه کنید زیرا در برخی از آنها امکان حمل حیوان خانگی، جابجایی صندلی و استرداد وجه وجود ندارد.


وب سایت های معتبر خرید بلیط اتوبوس 

برای آنکه خریدی امن و بی دردسر را تجربه کنید می توانید به وب سایت های معتبر خرید بلیط اتوبوس که در زیر به آن اشازه شده است مراجعه کنید :


https://www.flixbus.com
https://www.eurolines.de/en/home
http://eticketing.easybook.com
http://www.checkmybus.com
http://www.busonlineticket.com

محبوب ترین و پرطرفدارترین سایت های خرید بلیط اتوبوس flixbus و eurolines می باشد زیرا دارای کاربری آسان و در دسترس می باشد.



برای خرید بلیط اتوبوس از سایت های خارجی با دفتر مجموعه پانی پی تماس گرفته و پرداختی امن و راحت را تجربه کنید.