صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۶

سفر به قزاقستان

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۶  چاپ
سفر به قزاقستان
یکی از کشورهایی که کمتر توسط توریست‌ها و گردشگرها شناخته شده، کشور قزاقستان است. این کشور پهناور با دشت‌هایی وسیع و کوه‌هایی بلند و فرهنگی زیبا که باید برای سفر به آن به مرکز قاره آسیا بروید. قزاقستان را می‌توان نهمین کشور پهناور دنیا دانست که مردمی عشایر و یا ساکن در شهرهای بزرگ و کوچک دارد. کشور قزاقستان از سمت شمال با روسیه، از سمت شرق با چین، در جنوب شرقی با قرقیزستان، در جنوب با ازبکستان و در جنوب غربی با ترکمنستان همسایه است. به دلیل صنعت نفت این کشور، قزاقستان را می‌توان کشوری با اقتصاد خوب و عالی در میان همسایگانش دانست.

حمل و نقل در کشور قزاقستان

قزاقستان کشوری کاملا بزرگ است. افرادی که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند به بسیاری از مکان‌های شهر دسترسی پیدا کنند و حتی در بین شهرهای معروف آن سفر کنند. با این حال، یکی از گزینه‌های خوب در نکات سفر به قزاقستان هیچ هایکری در این کشور است.

بهترین زمان برای سفر به قزاقستان

به دلیل مرکزیت کشور قزاقستان و نزدیکی آن به روسیه و نواحی شمالی، قزاقستان کشوری سرد محسوب می‌شود. پس زمستان را برای سفر به این کشور اصلا پیشنهاد نمی‌دهیم. بهترین زمان سفر به قزاقستان فصل بهار و ماه‌های اردیبهشت و خرداد است. در پاییز هم، در ماه‌های مهر و آبان می‌توانید به این کشور سفر کنید؛ چرا که هوا بسیار متعادل است. در تابستان، هوای کشور قزاقستان بسیار گرم بوده و گاهی تا ۴۰ درجه می‌رسد. در حالی که دمای هوا در زمستان با کاهش جدی و خطرناکی روبرو است. در بعضی از مناطق این کشور دمای هوا به منفی ۴۳ درجه سانتی گراد می‌رسد.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.