پرداخت هزینه خرید دامین و شارژ اکانت نیم چیپ Name Cheap

سایت نیم چیپ (Namecheap) شرکت ثبت نام ICANN معتبری است که خدمات در زمینه ثبت نام دامنه را ارایه می دهد، و نام های دامنه ای را برای فروش ارایه می دهد که برای افراد ثالث ثبت شده (این خدمت با نام پس بازار دامنه شناخته می شود). نیم چیپ Namecheap توسط ریچارد کرکندل در سال 2000 تاسیس شد و یک میزبان وب است که در شهر فینیکس در ایالت آریزونا قرار دارد. این شرکت ادعا می کند که بیش از 10 میلیون دامنه را مدیریت می کند. در نوامبر 2010، این شرکت به عنوان بهترین ثبت نام دامنه در یک نظرسنجی Lifehacker رای داده شد. مجددا در سپتامبر 2012 به عنوان «محبوب ترین ثبت نام کننده دامنه» در رای گیری Lifehacker رای داده شد. به دلیل کسب اعتبار نیم چیپ توسط کمپانی ICANN، احتمال تحریم ایران توسط این شرکت بسیار کم می باشد. مجموعه پانی پی در کمترین زمان با دسترسی به درگاه های معتبر بین المللی در پرداخت هزینه در سایت نیم چیپ شمارا یاری خواهد رساند.

 

 مزایای سایت نیم چیپ Namecheap

نیم چیپ یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های ثبت دامنه در دنیا است که بیش از 10 میلیون دامنه را مدیریت می‌کند. نیم چیپ دامنه‌های مختلف و جدید را با قیمت مناسب و رقابتی ارائه می‌دهد. همچنین انتقال دامنه از و به نیم چیپ سریع و آسان است.
علاوه بر این نیم چیپ خدمات هاستینگ با کیفیت و امن را برای تمام سطوح کاربری از تازه‌کار تا حرفه‌ای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از هاست اشتراکی، هاست وردپرس، سرور مجازی و سرور اختصاصی با قابلیت‌های مختلف استفاده کنید.
همچنین این سایت خدمات ایمیل حرفه‌ای و امن را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با آدرس @yourwebsite.com روی مشتریان خود تاثیر گداشته و از ابزارهای کسب و کار و تقویم بهره ببرید.
در انتها نیم چیپ برنامه‌های مفید و جذابی را برای شما در دسترس قرار می‌دهد. شما می‌توانید با Logo Maker لوگو منحصر به فرد خود را طراحی کنید، با Supersonic CDN سرعت سایت خود را بهینه کنید، با Namecheap VPN از حفظ حریم خصوصی خود اطمینان حاصل کنید و غیره.

انواع خدمات سایت نیم چیپ Namecheap

نیم چیپ خدمات متنوع و مفیدی را در زمینه‌های ثبت دامنه، هاستینگ، وردپرس، ایمیل، برنامه‌ها و امنیت ارائه می‌دهد. برخی از خدمات نیم چیپ عبارتند از:

- ثبت دامنه‌های مختلف و جدید با قیمت مناسب و رقابتی
- انتقال سریع و آسان دامنه از و به نیم چیپ
- فروش دامنه‌های ثبت شده توسط افراد ثالث
- هاست اشتراکی، هاست وردپرس، سرور مجازی و سرور اختصاصی با کیفیت و امن
- ایمیل حرفه‌ای و امن با آدرس @yourwebsite.com
- برنامه‌های مفید و جذاب مانند Logo Maker، Supersonic CDN و Namecheap VPN
- خدمات امنیتی مانند SSL Certificates، PremiumDNS و FastVPN

   

 نحوه خرید و پرداخت در سایت نیم چیپ Namecheap

برای خرید از سایت نیم چیپ، شما باید چند مرحله را طی کنید. در ابتدا با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، یک حساب کاربری در سایت نیم چیپ ایجاد کنید. سپس دامنه، هاست، وردپرس، ایمیل، برنامه یا خدمات دیگری که می خواهید را از سایت انتخاب کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید. برای پرداخت هزینه، می توانید از درگاه های پی پال، مسترکارت، ویزا کارت، وب مانی، پرفکت مانی و بیت کوین استفاده کنید اما به دلیل تحریم ها امکان دسترسی به این درگاه ها وجود ندارد بنابراین می توانید از مجموعه پانی پی که خدمات پرداخت در سایت نیم چیپ را ارائه می دهند، کمک بگیرید. پس از پرداخت هزینه، شما می توانید به مدیریت حساب کاربری خود بروید و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

    


مجموعه پانی پی با سال ها تجربه پرداخت در سایت نیم چیپ آماده ارائه خدمات ثبت دامنه و خرید هاست از سایت نیم چیپ می باشد, با استفاده از روش پرداخت با پی پال میتوانید در سریع ترین زمان سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و با کمترین کارمزد پرداخت های خود در نیم چیپ را توسط ما انجام دهید .