صفحه نخست    نقد کردن    ثبت سفارش

دریافت و نقد کردن حواله بانکی از خارج کشور به روش سوئیفت

وایر ترانسفر یا حواله بانکی به صورت سوئیفت یکی از روشهای رایج جهت انتقال پول به کشورهای مختلف میباشد با این روش میتوان به هر کشوری پول ارسال کرد و دریافت کرد اما با توجه به تحریم ایران بانک های ایران به سیستم سوئیفت جهانی متصل نیستند از این رو امکان خدمات بانکی در ایران امکان پذیر نمیباشد به همین خاطر میبایستی برای استفاده از خدمات فوق از سیستم صرافی یا سایت های ارائه خدمات ارزی جهت نقد کردن درآمدهای ارزی خود به روش بانکی استفاده نمایید .

 

مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه پرداخت های بین المللی و نقد کردن در آمدهای ارزی حاصل از مشاغل مختلف این امکان را فراهم کرده تا با وجود تحریم های خارجی هم وطنان عزیز بتوانند با استفاده از خدمات پانی پی از هر کجای دنیا درآمدهای ارزی یا وجوه ارزی خود را دریافت نمایند .

 

پرسش های متداول در خصوص دریافت پول به حساب بانکی :

 

از چه کشورهایی میتوان پول ارسال کرد ؟

از تمامی کشورهایی که به سیستم جامع سوئیفت متصل هستند .

با چه ارزهای میتوان پول ارسال کرد ؟

در حال حاضر امکان نقد کردن ارزهای دلار,یورو,لیر,لاری,پوند و کانادا امکان پذیر میباشد .

میزان کارمزد نقد کردن ؟

برای حواله های کمتر از 1000 واحد ارزی 10 درصد کارمزد دریافت میشود و برای مبالغ بیش از 1000 واحد ارزی 5 در صد کارمزد دریافت میشود .

با چه نرخی تسویه حساب میشود ؟

با نرخ خرید روز تسویه حساب ریالی میشود .

نحوه ثبت سفارش ؟

پس از ثبت درخواست و بررسی توسط کارشناسان پشتیبانی مشخصات حساب بانکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پس از انتقال پول توسط شما مشخصات رسید بانکی در سایت ضمیمه شود پس از دریافت پول معادل ریالی به شماره شبا اعلام شده تسویه حساب خواهد شد .