خرید قالب و پرداخت در سایت تم فارست و انواتو Theme Forest

تم فارست (ThemeForest) یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید و فروش تمپلیت‌ های (قالب‌) آماده برای طراحی سایت‌ به زبان های HTML، وردپرس (Wordpress)، جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal) و مجنتو (Magento) می‌باشد. تم فارست در سال 2014 جز برترین وب سایت‌های لیست مجموعه الکسا Alexa معرفی شد. بر اساس داده‌های به دست آمده از گزارشات کاربران سطح وب، سالانه بیش از 100 هزار قالب آماده در این وب سایت خرید و فروش می‌شود که به عبارتی می‌ توان آن را از بزرگترین بازار طراحان وب در سراسر جهان شناخت. برای خرید قالب و یا افزونه از سایت تم فارست ThemeForest باید حساب های ارزی و یا و درگاه های بین المللی دسترسی داشته باشید، اما به دلیل وجود تحریم ها و عدم دسترسی شما، مجموعه پانی پی در سریع ترین زمان با کمترین نرخ کارمزد و امکان دسترسی به درگاه های معتبر بین المللی، هزینه این خدمات را برای شما مشتریان عزیز پرداخت می کند.

انواتو Envato چیست ؟

تم فارست یکی از زیر شاخه‌ های وب سایت انواتو  Envato Market به شمار می‌رود. وب سایت انواتو محل خرید و فروش محصولات دیجیتال شامل قالب‌های وب سایت، عکس، موسیقی و صدا، ویدئو و... می باشد. یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین زیر مجموعه‌های انواتو، تم فارست بوده که یکی از مزیت‌ های آن نسبت به مابقی وب سایت‌ های مشابه، بررسی فایل‌ها توسط کارشناسان این وب سایت است. تمام قالب‌ ها و طراحی‌ های قرار گرفته در وب سایت تم فارست، به صورت روزانه توسط کارشناسان و متخصصان این وب سایت آنالیز می‌شوند تا هم سطح کیفیشان بررسی شود و هم خیال کاربران بابت آلوده نبودن فایل‌ها توسط ویروس‌ها و بدافزار راحت شود.

  مزایای سایت تم فارست themeforest 

سایت تم فارست یکی از بزرگترین و محبوب ترین فروشگاه های آنلاین قالب و افزونه وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا است. برخی از مزایای خرید از سایت تم فارست عبارتند از:

تنوع بالای محصولات: 
شما می توانید بین هزاران قالب و افزونه با کیفیت و زیبا در زمینه های مختلف انتخاب کنید.

قیمت مناسب: قیمت قالب و افزونه ها در سایت تم فارست نسبت به کیفیت و امکانات آن ها بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه این سایت بهره ببرید.

پشتیبانی رایگان: با خرید هر محصول از سایت تم فارست، شما به صورت رایگان به مدت 6 ماه پشتیبانی دریافت خواهید کرد. شما می توانید با طراح قالب یا افزونه در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات خود را با او در میان بگذارید.

به روز رسانی منظم: قالب و افزونه های خریداری شده از سایت تم فارست به صورت منظم به روز رسانی می شوند12. شما می توانید نسخه های جدید را دانلود کنید و از آخرین ویژگی ها و بهبودها استفاده کنید.

امنیت بالا: قالب و افزونه های سایت تم فارست دارای استانداردهای بالای کد نویسی و طراحی هستند. شما مطمئن خواهید بود که محصولات خود را از یک منبع قابل اعتماد خریداری کرده اید و نگران بروز مشکلات فنی یا حفظ حریم خصوصی نخواهید بود.

 

انواع خدمات سایت تم فارست  themeforest 

 سایت تم فارست یکی از زیرمجموعه های شرکت انواتو است که در زمینه خرید و فروش قالب و افزونه های وب سایت، به ویژه وردپرس، فعالیت می کند. خدمات سایت تم فارست عبارتند از:

- ارائه بیش از 2600 قالب و افزونه با کیفیت و زیبا در زمینه های مختلف
- ارائه پشتیبانی رایگان به مدت 6 ماه برای هر محصول خریداری شده
- ارائه به روز رسانی منظم برای قالب و افزونه های خریداری شده
- ارائه مستندات آفلاین و آنلاین برای راهنمایی در استفاده از قالب و افزونه ها
- ارائه فرصت کسب درآمد برای طراحان و توسعه دهندگان وب با فروش محصولات خود

پرداخت ارزی در سایت تم فارست و انواتو 

خرید در سایت تم فارست یک روش برای تهیه قالب ها و افزونه های وب سایت است. تم فارست یکی از زیرمجموعه های شرکت انویتو است که در حوزه خرید و فروش محصولات دیجیتال فعالیت می کند. برای خرید از تم فارست شما نیاز به یک حساب کاربری دارید که می توانید با ایمیل خود ثبت نام کنید. سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با روش های پرداخت موجود مانند پی پال، کارت اعتباری یا اعتبار حساب انواتو پرداخت کنید که در این مرحله مجموعه پانی پی در خدمت شماست تا پرداختی امن و سریع را تجربه کرده و از خدمات این سایت لذت ببرید. بعد از خرید شما می توانید محصول را دانلود کرده و از پشتیبانی 6 ماهه آن بهره ببرید.

 

  

مجموعه پانی پی با سال ها تجربه در حوزه پرداخت های بین الملل می تواند کلیه خرید های شما را از سایت تم فارست از طریق ارسال لینک به همراه مشخصات اکانت کاربری در سریع ترین زمان با اکانت پی پال انجام دهد. مدت زمان انجام سفارشات تم فارست کمتر از 3 ساعت کاری می باشد و با استفاده از پی پال در فرم مربوطه می توانید درخواست خود را ثبت نمایید .