پرداخت هزینه خرید کالا در فروشگاه ایبی | ebay

وب سایت ای بی ebay از اولین فروشگاه های اینترنتی  و آنلاین می باشد که در سال 1995 توسط یک آمریکایی ایرانی الاصل متولد فرانسه به نام پیر امیدیار Pierre Omidyar تاسیس شد. این سایت با سرمایه چند میلیارد دلاری و بیش 30 شعبه در سراسر دنیا با دسته بندی مد و فشن، سلامت و زیبایی، لوازم الکترونیکی، تجهیزات مکانیکی، هنر، لوازم ورزشی، خانه، باغ و ... در حال فعالیت بوده و به دلیل برابری ارزش کالا با هزینه ای که خریداران بابت آن می‌کنند از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین افراد می توانند محصولات خود را در سایت eBay به مزایده یا فروش گذاشته و یا از دیگران خرید کنند. برای خرید از سایت ای بی eBay باید حساب پی پال داشته باشید که این امر به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان امکان خرید از این سایت را برای شما مشتریان عزیز میسر می سازد.

 مزایای خرید از سایت ebay

سایت معتبر جهانی ebay مزایای بسیاری دارد که از جمله مهم ترین آن ها عرضه کالای باکیفیت و اورجینال بدون مشابه که بخصوص در ایران بیشتر از قیمت واقعی خود فروخته می شوند با قیمت ارزان تر می باشد. همچنین در این سایت می توانید جدیدترین کالاها را حتی قبل از عرضه در بازار های خارجی خریداری کنید. علاوه بر این می توانید از تخفیفات و حراجی های سایت ebay در مناسبت های مختلف مانند کریسمس، بلک فرایدی و ... استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را ارزان تر از قیمت واقعی خود تهیه و خریداری نمایید. امکان خرید کالاهای دست دوم اورجینال با کیفیت بالا و قیمت‌ پائین و مقرون به صرفه از دیگر مزایای چشمگیر این سایت می باشد. همچنین امکان فروش مزایده ای کالا های نو و دست دوم توسط برخی فروشندگان وجود دارد که خریداران می‌توانند با قیمت‌ گذاری مقایسه ای موفق به خرید محصول انتخابی خود شوند. از همه مهم ترین مزیت های سایت ای بی ebay، امکان ارسال رایگان برای مشتریان خارج از کشور می باشد که متاسفانه ارسال به ایران نداشته و ایرانی ها از این مزیت بی بهره هستند.

 خرید از سایت ebay

 همانطور که می دانید سایت ebay بزرگترین فروشگاه آنلاین و کمپانی فروش و مزایده کالاهای نو و دست دوم در دنیا می باشد. برای خرید از این سایت باید وارد سایت ebay شده و با کلیک بر روی گزینه Register  یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت می توانید از اکانت گوگل، فیسبوک و یا اپل استفاده کنید و در صورت نداشتن هیچ یک از موارد بالا، باید ایمیل و آدرس پستی معتبر از خود و یا یکی از دوستان و آشنایان تان در خارج از کشور داشته باشید. پس از یافتن محصول مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خرید کافی لینک خرید را برای مجموعه ما ارسال کنید. به مجموعه پانی پی امکان خرید و دریافت محصول مورد نظر شما را به طور مستقیم از سایت ebay فراهم می سازد. 


نکات مهم

• برای دسترسی سریع تر به کالای درخواستی خود می توانید عنوان یا کلمه کلیدی کالای مورد نظر خود را در قسمت سرچ وارد نمایید و یا از دسته‌ بندی ‌های (Categories) موجود در سایت کمک بگیرید.
• برای آگاهی از مشخصات کالا از جمله نو و یا دست دوم بودن، بسته بندی کالا، جنس، رنگ، کشور تولید کننده، سالم یا عیب داشتن کالا، سال تولید و ... به قسمت description توجه کنید.
• قبل از خرید حتما به نظرات و امتیاز دیگر خریداران در قسمت seller Information دقت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد فروشنده و کالا بدست آورید.
• مطمئن باشید کالای خریداری شده کاملا اصل و اورجینال می باشد زیرا در صورت فروش کالای مشابه و تقلبی اکانت فروشنده توسط سایت مسدود خواهد شد.
• برای اطلاع از قیمت کالا می توانید از محاسبه گر سایت استفاده کنید.
• فراموش نکنید عواملی چون رنگ، سایز، مالیات و هزینه شیپینگ می تواند بر قیمت نهایی کالا تاثیر بگذارد.
• در خرید انواع لباس، کفش و ... به سایز بندی توجه کنید زیرا استاندارد های سایز بندی سایت با سایز بندی ما تفاوت داشته و باید با تبدیل درست سایز آشنا باشید تا محصولی مطابق سایز خود خریداری کنید.
• امکان لغو و کنسل کردن سفارش تنها در صورت وجود گزینه لغو برای محصول ممکن می باشد.


پرداخت هزینه در سایت ای بی ebay به صورت آنلاین بوده و حتما باید به حساب پی پال Paypal دسترسی داشته باشید.  به دلیل وجود تحریم ها در کشور و عدم دسترسی به این حساب ارزی، مجموعه پانی پی با دستیابی به درگاه های بین المللی پی پال این امکان را برای شما در کوتاه ترین زمان میسر می سازد.