پرداخت با اسکریل | خرید با اسکریل | قیمت دلار اسکریل

اسکریل یا مانی بوکرز یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است که توسط یک شرکت پرداخت آنلاین انگلیسی در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد. حسابهای اسکریل از روی ایمیل صاحب آن شناخته می شوند و از این لحاظ مشابه Paypal است. کاربران می توانند پول را از طریق کارتهای اعتباری و حسابهای بانکی به حساب مانی بوکرز خود واریز کنند و یا از آن برداشت کنند، لذا افراد زیادی بدلیل عدم پیچیدگی آن به اندازه ی امور بانکی و همچنین مناسب بودن کارمزد آن، برای انجام معاملات مالی و ارزی از اسکریل استفاده می کنند. . شرکت اسکریل برای جلوگیری از پولشویی و کارهای خلاف، احراز هویت (Identity Verification) را برای افتتاح حساب الزامی دانسته و برای انتقالات بالای ۲۰۰۰۰ یورو درجات بالایی از احراز هویت را درخواست می کند.
اساسا یک کیف پول الکترونیکی اسکریل این امکان را به مشتری می‌دهد که انتقال پول را از طریق کیف پول الکترونیکی خود انجام دهد؛ لذا نیازی به دادن جزئیات کارت اعتباری خود به کسی وجود ندارد. با استفاده از حساب اسکریل، فروشگاه‌های آنلاین نمی توانند به جزئیات اطلاعات کارت اعتباری دسترسی بیابند لذا همواره در فضای مجازی گمنام خواهید ماند.



کارمزد انتقال پول در اسکریل چقدر میباشد ؟
در اسکریل بر خلاف پی پال کارمزد از فرستنده پول دریافت میشود کارمزد هر تراکنش در اسکریل 1.9 در صد میباشد اگر میخواهید مبلغ درخواستی دقیقا همان مقدار واریز شود حتما باید میزان کارمزد را در مبلغ اصلی اضافه کنید .

کارمزد تبدیل پول در اسکریل چقدر میباشد ؟
اگر قصد انتقال پول با ارزهای دیگر را دارید باید بدانید که اسکریل 3.99 در صد کارمزد بابت تبدیل ارز دریافت میکند و اگر بخواهیم با ارزهای دیگر انتقال را برای شما انجام دهیم میبایستی ارز دلار امریکا به ارز درخواستی تبدیل شود .



با چه ارزهایی میتوان در اسکریل پول انتقال داد ؟
مجموعه پانی پی با دو ارز لوکال دلار امریکا و یورو میتوانید سفارشات درخواستی شما را انجام دهد و اگر میخواهید با ارز دیگری نیز خرید اینترنتی داشته باشید میبایستی کارمزد تبدیل را پرداخت نمایید .

در اسکریل محدودیت انتقال پول وجود دارد ؟
خیر محدودیتی در انتقال نیست و مجموعه پانی پی میتواند درخواست های شما را در مبالغ مختلف انجام دهد .

با اسکریل به چه حساب هایی میتوان پول انتقال داد ؟
همانطور که گفته شد اسکریل یک نوع حساب الکترونیکی آنلاین بوده و فقط میتوانید به اکانت اسکریل دیگر به صورت مستقیم تبادل مالی داشته باشید .



سورس ارز موجود در اسکریل از چه طریق تامین و انتقال داده میشود ؟
حساب اسکریل این مجموعه متصل به حساب بانکی میباشد روش های انتقال پول ما از طریق سورس بانکی و در بعضی مواقع از بالانس اکانت میباشد .

در چه سایت هایی میتوان با اسکریل خرید انجام داد ؟
کلیه سایت ها و فروشگاه های مجهز به درگاه اینترنتی اسکریل میتوانید خرید داشته باشید و مجموعه پانی پی میتواند کلیه خدمات پرداخت و خرید اینترنتی با اسکریل را برای شما انجام دهند .

روش ثبت سفارش اسکریل در پانی پی ؟
برای ثبت سفارش خود با اسکریل میبایستی در وب سایت ثبت نام کنید و سپس در فرم مربوطه در همین صفحه با وارد کردن مبلغ درخواستی و پرداخت آنلاین سفارش خود را تکمیل کنید , مدت زمان انجام سفارشات اسکریل 2 الی 5 ساعت کاری میباشد .