شارژ حساب وب مانی | قیمت و خرید دلار وب مانی

وب مانی (WebMoney) سیستم پرداخت الکترونیک امن و سریع برای انجام تراکنش‌های مالی بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت های اعتباری برای کسب و کارهای آنلاین می باشد که در سال 1998 راه اندازی شد. دفتر مرکزی این سیستم پرداخت در کشور روسیه قرار داشته و در حال حاضر حدود 6 میلیون کاربر در جهان دارد. یکی از مهم‌ ترین ویژگی های این سامانه تراکنش ‌های امن و غیر قابل شناسایی آن است که باعث شده است هر روز به تعداد کاربران آن اضافه شود. همچنین تمامی امکانات و خدمات آن در حال بروز رسانی است. پس از نصب نسخه کلاسیک بر روی ویندوز و بعد از افتتاح حساب، یک فایل کلیدی مخصوص برای کاربر ساخته می شود که دسترسی به حساب توسط این فایل کلیدی ممکن است. علاوه بر این کاربر می‌تواند در تنظیمات حساب خود، دسترسی به فایل خود را به یک یا چند IP محدود کرده تا از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کرده و بدین گونه امنیت حساب کاربر تامین می شود.

برای استفاده از این حساب و انجام تبادلات ارزی باید در ابتدا کیف پول اکانت وب مانی را شارژ کنید که برای این کار باید یکی از کارت‌ های اعتباری ارزی  ویزا کارت، مسترکارت و ... داشته باشید که به دلیل تحریم ها در کشور امکان پذیر نمی باشد. مجموعه پانی پی در سریع ترین زمان اکانت وب مانی شما را شارژ می کند فقط کافیست سفارش خود را ثبت کرده و مشخصات کیف پول خود را برای ما ارسال کنید.

 

 

پرسش های متداول :

حساب وب مانی چگونه شارژ می شود ؟

شارژ حساب وب مانی با مستر کارت، کردیت کارت و یا شارژ  کیف پول وب مانی امکان پذیر است.

برای داشتن حساب وب مانی چه مدارکی لازم است ؟

برای داشتن حساب وب مانی شما باید گذرنامه معتبر و یک خط تلفن همراه داشته باشید.

کیف پول وب مانی چیست ؟

کیف پول وب مانی به صورت دلاری بوده که با حرف Z شروع می شود و دارای شماره مشخصی است که برای انتقال وجه داشتن این شماره کیف پول الزامی است.

آیا واریز و برداشت از حساب وب مانی محدودیت دارد ؟

بله وب مانی دارای سقف واریز و برداشت به منظور برای کنترل تراکنش حساب های خود می باشد که با احراز هویت و ارائه برخی مدارک و همچنین انجام برخی تنظیمات امنیتی می توانید نسبت به افزایش این سقف اقدام کنید.

مزایای حساب وب مانی چیست؟

حساب وب مانی بسیار سریع، امن، غیر قابل بازگشت و غیر قابل شناسایی با API رایگان می باشد و از همه مهم  هیچ گونه تحریمی در افتتاح حساب برای ایرانیان ندارد. 

با چه ارزهایی می توان حساب وب مانی را شارژ کرد ؟

 امکان شارژ و تبادل کیف پول با انواع ارز ها مثل دلار، یورو، بیت کوین، روبل و ... از طریق مجموعه پانی پی وجود دارد.

آیا امکان شارژ حساب فارکس با وب مانی وجود دارد ؟

بله امکان شارژ حساب بروکر های فارکس توسط وب مانی وجود دارد.

کارایی حساب وب مانی چیست ؟

با استفاده از حساب وب مانی به راحتی می توانید انتقال و دریافت ارز و بیت کوین به صورت آنلاین، تبدیل ارز به ریال، خرید از فروشگاه های خارجی و ... را انجام دهید.

چه افرادی می توانند از حساب وب مانی استفاده کنند ؟

تقریبا همه افراد از جمله دانشجویان، متقاضیان برای شرکت در آزمون های خارجی و چاپ مقاله در ژورنال ‌های خارجی، فریلنسرها، فعالان و فروشندگان بازارهای جهانی و افراد دارای حساب وب مانی می توانند از این حساب استفاده کنند.

 آیا شارژ حساب وب مانی نیاز به احراز هویت دارد ؟

 بله برای انجام تبادلات ارزی باید پس از افتتاح حساب حتما احراز هویت کنید. 

کارمزد انتقال پول در وب مانی چقدر است ؟

 کارمزد حواله در وب ‌مانی 0.8 می باشد که بر عهده مشتری می باشد. است. البته حداقل میزان کارمزد برای انواع تراکنش‌ 0.01 از کیف پول است، همچنین برای کیف پول‌های مختلف سقفی نیز برای حداکثر کارمزد در نظر گرفته شده‌است که برای مثال برای کیف پول WMZ برابر 50 دلار است.

مدت زمان انجام شارژ  حساب وب مانی چقدر است ؟
مدت زمان انجام سفارش 2 ساعت کاری زمان می برد.


شارژ حساب وب مانی WebMoney به صورت آنلاین بوده و برای آن باید حتما به کارت های اعتباری ارزی و یا کارت شارژ دسترسی داشته باشید. به دلیل وجود تحریم ها در کشور و عدم دسترسی به کارت های مالی ارزی، مجموعه پانی پی با دستیابی به درگاه های بین المللی این امکان را برای شما در کوتاه ترین زمان میسر می سازد.