صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸

سفر به نیوزلند

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸  چاپ
سفر به نیوزلند
نیوزلند کشوری بسیار زیبا و کوهستانی است که بهترین گزینه‌ی مسافرتی برای کسانی که اهل ماجراجویی و رفتن به طبیعت‌های وحشی هستند محسوب می‌شود. در این جزیره‌ی ناهموار خانه‌های جنگلی، کوه‌های مرتفع، سواحل، یخچال‌های طبیعی، مناطق حرارتی و آب دره‌هایی است که توسط دولت و دوستداران محیط زیست به خوبی حفاظت می‌شود.

موقعیت جغرافیایی کشور نیوزلند

کشور نیوزلند در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است این کشور زیبا از دو جزیره‌ی بزرگ و تعدادی زیادی جزیره‌ی کوچک تشکیل شده است. نیوزلند فاصلهٰ‌ی زیادی با دیگر خشکی‌های کره زمین دارد، به‌طوری‌که استرالیا نزدیک‌ترین همسایه این سرزمین محسوب می‌شود. مساحت کشور نیوزلند به طور تقریبی ۲۶۸ کیلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۷ انجام شده حدود ۴۸۶۴۱۹۰ نفر در شهرهای این کشور سکنه وجود دارد.

آب و هوای کشور نیوزلند

نیوزلند کشور کوهستانی هست و بیشتر مساحت این کشور را جنگل در برگرفته است. آب و هوای این کشور اقیانوسی و معتدل است و در چهار فصل سال شرایط آب و هوایی متفاوتی را دربر می‌گیرد. میانگین دما در فصل زمستان ۱۰ درجه سانتیگراد و تابستان‌ها حدود ۲۵ درجه است. در جزیره‌ی شمالی در ماه‌های گرم سال می‌توانید از سواحل زیبای این کشور لذت ببرید و با فرارسیدن زمستان به جزیره جنوبی بروید تا غرق تفریحات زمستانی شوید. در فصل‌های بهار و پاییز شرایط هوایی مشابهی در این کشور برقرار است با این تفاوت که میزان بارش به نسبت زمستان کمتر است.

سیستم حمل و نقل در کشور نیوزلند

هزینه های مربوط به سیستم حمل و نقل در این کشور نسبتا ارزان است. در این کشور مناطق مختلف از طریق اتوبوس، قطار و خطوط هوایی به یکدیگر مرتبط می‌شوند. جاده‌ها از شرایط خوبی برخوردارند و اکثر ساکنین نیوزلند خود ماشین شخصی دارند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.