صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸

تحصیل در کشور روسیه

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸  چاپ
تحصیل در کشور  روسیه
کشور روسیه شرایط مناسبی جهت تحصیل در این کشور و دریافت ویزای تحصیلی روسیه را فراهم می‌کند. نزدیکی مسافتی روسیه با کشور ایران، باعث توجه بسیاری از متقاضیان اپلای در دانشگاه‌های خارجی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور شده است.
روابط سیاسی بسیار خوب میان کشور ایران و روسیه، موضوع اخذ ویزا که یکی از مهم‌‌ترین موضوعات در زمینه‌ی پذیرش تحصیلی است را بسیار آسان نموده، تا جایی که ویزای روسیه برای ایرانیان در حال برداشته شدن است. شرط معدل برای تحصیل در کشور روسیه وجود ندارد.

اطلاعات کلی تحصیل در کشور روسیه

جهت تحصیل در کشور روسیه بطور کلی نیازی به مدرک زبان انگلیسی نخواهید داشت، ولی عموما دانشگاه‌ها یک دوره‌ی یک ساله را برای دانشجویان خارجی برگزار نموده و در آن به آموزش زبان روسی می‌پردازند. البته قایل ذکر است فقط دانشگاه کازان کورس انگلیسی خود را با پیش شرط مدرک زبان آیلتس ۶ ارائه می‌دهد.
امکان تحصیل به زبان‌های انگلیسی و روسی در دانشگاه‌های روسیه امکان‌پذیر است، هرچند بر اساس برداشت‌های آموزشی کیفیت تحصیل به زبان روسی بالاتر از تحصیل در دانشکده‌های انگلیسی زبان خواهد بود.

دانشگاه‌های برتر کشور روسیه

دانشگاه لومونوسوف (Moscow State University)، دانشگاه نووسیبیرسک (Novosibirsk)، دانشگاه پاولوف در سنت پترزبورگ (Saint Petersburg State University)، دانشگاه سچینوا (Sechinova) و دانشگاه سماشکو (Smashsko) جز دانشگاه‌های برتر کشور روسیه هستند که رقابت برای اخذ پذیرش در این دانشگاه‌ها سنگین است.
اگر تمایل به شرکت در آزمون‌های بین المللی و اپلای در دانشگاه‌ های خارجی را دارید می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و در خواست خود را ارائه نمایید تا همکارن ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما را به انجام برسانند.