صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۶

دانمارک کشوری رنگی و زیبا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۶  چاپ
دانمارک کشوری رنگی و زیبا
دانمارک کشوری در شمال اروپا است و یکی از دیدنی‌ترین کشورهای دنیاست. چشم اندازهای طبیعی و ترکیبی از معماری‌های قرون وسطا در کنار پیشرفت‌های امروزی توانسته سبب جذابیت بی‌نظیر این کشور بشود. یکی دیگر از دلایلی که سالانه تعداد زیادی مسافر به این کشور سفر می‌کند رفتار دوستانه‌ای است که با گردشگران خود دارند. با تمام این تفاسیر عده‌ای از مسافران برای این که بخواهند به کشور دانمارک بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه زمانی مناسب است که به سفر بروند.

موقعیت جغرافیایی کشور دانمارک

کشور دانمارک از لحاظ جغرافیایی در بخشی از اسکاندیناوی قرار دارد. دانمارک کشوری کم‌ارتفاع بوده و بر روی هم از جلگه‌ای سرسبز، بسیار حاصل‌خیز و مراتع فراوان تشکیل یافته‌است. رودهایی که در این کشور وجود دارند کوتاه اما پر آب هستند. مساحت کشور دانمارک حدود ۴۲ کیلومتر مربع بوده و مطابق با آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۷ در این کشور انجام شده حدود ۵ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند.

آب و هوای کشور دانمارک

کشور دانمارک دارای شرایط آب‌و‌هوایی معتدلی نسبت به بقیه کشورهایی است که در منطقه اسکاندیناوی قرار دارند. کشور دانمارک هم مانند ایران دارای ۴ فصل آب و هوایی متمایز است. میزان بارش در این کشور در تمام طول سال تقریبا یکسان بوده و به طور میانگین سالانه ۶۱ سانتی متر در دانمارک باران می‌بارد. برای سفر به این کشور تمام فصل‌ها می‌تواند مناسب باد. زمستان‌های کشور دانمارک سرد است اما اگر سرما برای گردشگران اذیت کننده نباشد حتما سفری دلچسب با مناظر دیدنی پوشیده شده از برف در انتظارشان است.

حمل و نقل در شهر کپنهاگ

برای اتوبوس‌های شهری، اتوبوس‌های آبی، قطار و مترو می‌شود از یک بلیط استفاده کرد. سیستم حمل و نقل عمومی در دانمارک تمام مناطق شهرهای این کشور را پوشش می‌دهد.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.