صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۳۱

بهترین هتل های استانبول

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۳۱  چاپ
بهترین هتل های استانبول
یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه برای گشت و گذار استانبول است. ادغام مدرنیته و تاریخ یکی از دیدینی‌ترین شهرها را به وجود آورده است. بعد از بازدید از تمام اماکن گردشگری و تاریخی قطعا نیازمند استراحت در این شهر هستید. با پانی پی همراه باشید تا با لیستی از بهترین هتل‌های دنیا آشنا شوید.

هتل الیت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel)

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل‌های استانبول الیت ورلد است که در منطقه بی اوغلو قرار دارد. در این هتل، امکانات و خدمات متنوعی مشاهده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل دارای لوازم آرایشی‌ بهداشتی و همچنین دیگر لوازمی مانند کتری برقی، لوازم بهداشتی و آرایشی برای استفاده مسافران رایگان هستند. از بالکن این هتل نمای حیرت‌انگیزی از شهر را شاهد خواهید بود.

هتل گرند جواهر (Grand Cevahir Hotel)

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره هتل گرند جواهر است که دارای دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه یک باشگاه بدنسازی مجهز است و در نزدیکی مرکز خرید جواهر قرار دارد. اتاق‌های آن همگی جادار هستند و در آن‌ها فضای نشیمن، میز کار، لوازم بهداشتی آرایشی و … هستند. رستوران‌های این هتل غذاهای بین المللی و همچنین ترکی بسیار خوش طعمی را سرو خواهند کرد.

هتل مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti)

این هتل که در مرکز بومونتی و استانبول واقع شده است، در این هتل تراسی دوست داشتنی دارد که مشرف به شهر است و نمایی جالب از شهر را نشان می‌دهد. اتاق و سوئیت‌های این هتل همگی عایق صدا هستند و دکوراسیون جذاب آن‌ها به همراه لوازمی چون میز کار، یخچال کوچک، آب معدنی رایگان، دستگاه قهوه یا چای ساز و … شما را به یک اقامت به یادماندنی دعوت خواهند کرد. این اقامتگاه با داشتن استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و … عجیب نیست که در میان بهترین هتل‌های استانبول جای گرفته است.

هتل بایوتل استانبول (ByOtell Hotel Istanbul)

این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۵ دوباره بازسازی شده و دارای اتاق‌های مهمانی با نمایی پانورامیک از شهر یا دریای مرمره است. امکانات مفرح و سرگرم کننده داخل هتل برای کودکان و خانواده‌های عزیز می‌تواند بهترین اوقات را فراهم آورد. این هتل به ساحل اورتاکوی و ببک نزدیک بوده و ساختمانی مرتفع و شاخص در این ناحیه دارد.

هتل بیز جواهر (Biz Cevahir Hotel Istanbul)

این هتل در منطقه گایره تپه استانبول واقع شده و تنها چند قدم با مرکز خرید استوریا فاصله دارد. برای شما در این هتل یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا قرار داده شده تا حسابی سرگرم شوید. در اینجا همچنین حمل و نقل شهری به جاذبه‌ها امکان پذیر است. رستوران هتل غذاهای با کیفیتی هم به صورت بوفه باز و هم منویی سرو می‌کند و اتاق‌ها نیز تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما را در خود جای داده‌اند.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت و رزرو هتل آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.