صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۹

نحوه ی شارژ حساب پی پال

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۹  چاپ
نحوه ی شارژ حساب پی پال

ممکن است تصمیم‌ گیری برای مجموعه‌ای که حساب پی‌پال‌تان را شارژ کند تصمیمی سخت باشد. اما با پانی‌پی همراه باشید تا از دلایل انتخاب این مجموعه اطمینان حاصل کنید.
مجموعه‌ی پانی‌پی با سال‌ها تجربه و دارا بودن حساب‌های پی پال معتبر حساب اکانت متقاضیان را در سریع‌ترین زمان و مناسب‌ترین کارمزد شارژ نمایید.

شارژ حساب پی پال

اگر حساب پی‌پال ندارید، باید اقدام به افتتاح حساب پی‌پال کنید که می‌توانید با مراجعه به سایت پانی‌پی در قسمت خدمات سفارش خود را ثبت نمایید. برای این که بتوانید اکانت پی‌پال خود را شارژ نمایید باید مشخصات آدرس ایمیل اکانت پی پال را اعلام نمایید.

کارمزد شارژ پی پال در مجموعه ی پانی پی چقدر است؟

با تماس با مجموعه‌ی پانی پی می‌توانید از کارمزد شارژ پی‌پال مطلع شوید. مجموعه‌ی پانی‌پی با ارزهای دلار , یورو و پوند می‌تواند حساب پی پال را شارژ نماید و در صورتی که سفارش شما با سایر ارزها باشد نیز می‌توانید معادل آن را به صورت دلار ارسال نمایید. پس از انتقال پی‌پال تصویر رسید تراکنش توسط مجموعه ارسال می‌شود.
پی پال یک سرویس آنلاین مالی است که شرایط انجام تراکنش مالی را در محیطی امن برای مشتریان امکان‌پذیر می‌سازد. در واقع مشتریان می‌توانند با یک ایمیل نقل و انتقال پول را انجام دهند. اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب‌های الکترونیکی یا مجازی در شبکه‌ای با امنیت بالا به تبدیل ارز، خرید و فروش و نقل و انتقال پول بپردازند. مشتریان پی پال قادرخواهند بود به راحتی و با وارد کردن شماره حساب «کردیت کارت» (credit card) و «دبیت کارت» (debit card) حساب کاربری پی پال ساخته و از آن استفاده نمایند.
پانی پی با سال‌ها تجربه در افتتاح حساب پی پال ، نقد کردن درآمد ارزی و انتقال پول به کشورهای مختلف مفتخرانه در حال سرویس دهی به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب سایت تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در کوتاه‌ترین مدت حل شود.