صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۹

کاربرد دبیت کارت یا کارت اعتباری چیست؟

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۹  چاپ
کاربرد دبیت کارت یا کارت اعتباری چیست؟
با توجه به کاربرد فراوان مشتریان در سراسر جهان امکان صدور کارت‌های اعتباری در سرار جهان امکان پذیر است. اما سوالی که ممکن است برای متقاضیان کارت اعتباری پیش آید این است که کاربرد کارت اعتباری چیست؟ بسیاری از مشتریان هنگام اقدام برای کارت‌های اعتباری این سوال را از محجموعه‌ی پانی‌پی دارند در همین راستا بر آن داشتیم که شما را در این رابطه راهنمایی نماییم.

تفاوت دبیت کارت و پرپید کارت چیست؟

با پانی پی همراه باشید تا با کاربرد کارت‌های اعتباری بیشتر آشنا شوید.

دبیت‌ کارت (Debit Card)

کارتی است که به یک حساب بانکی متصل است اما فقط به میزان موجودی که در حساب شخص موجود است می‌توان با آن پرداخت انجام داده و خرید کرد. این کارت بیشتر شبیه کارت اعتباری و معمول ساده قدیمی است.

کارت‌ پیش‌پرداخت (Prepaid Card)

کارتی است که به یک حساب بانکی متصل نبوده و فقط به میزان موجودی تعریف شده توسط می‌توان، خرید کرده و پرداخت انجام داد.
دبیت‌کارت‌ها برای کسانی که خواستار درآمد ارزی هستند یا نیازمند به روشی برای دریافت پول از خارج از کشور هستند، مناسب است.
در حدود نیمی از کسانی که از کارت اعتباری استفاده می‌کنند دو کارت معتبر ویزاکارت و مسترکارت را انتخاب نموده‌اند. با استفاده از کارت‌های اعتباری هر دو دبیت کارت و پریپید کارت می‌توان خریدهای روزمره را تا سقف محدودی که از قبل با بانک‌ توافق شده است، انجام داد.
مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.