صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۵

دلیل های ادامه تحصیل بعد از کسب مدرک

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۵  چاپ
دلیل های ادامه تحصیل بعد از کسب مدرک
شاید بزرگ‌ترین سوالی که پس از اخذ مدرک از خود می‌پرسیم پرسش سوال، بعد از این مرحله چه کار باید بکنیم؟ خواهد بود. در جامعه امروز یافتن شغل مورد علاقه خود ممکن است زیاد آسان نباشد. پس برای یافت شغل رویایی خود چه کاری باید انجام دهیم؟
مطالعه‌ای وسیع درباره‌ی دلایل تحصیل بعد از اخذ مدرک شکل گرفته است که در این مقاله به چند مورد اساسی آن اشاره شده است.
شانس کمی برای یافتن کار مورد علاقه‌ی خود خواهید داشت
به محض اینکه فارغ التحصیل شدید و به سمت دنیای واقعی کار رفتید، متوجه خواهید شد که شرکت‌ها به محض این که بازده مورد نظر خود را به دست نیاوردند و کوچک‌ترین مشکلی از لحاظ علوم مورد نظر خود را در شما مشاهده نمودند سعی در تعدیل شما خواهند داشت.
اما زمانی که در حال مطالعه و تحصیل هستید، تمام کارهایی که انجام می‌دهید، برای خودتان است، مطالعه به شما اجازه می‌دهد تا موضوعی را که دوست دارید دنبال کنید. هر مقاله به منظور گسترش دانش و مهارت‌های خود کار می‌کند، مقالات اطلاعات استادانتان را به شما ارائه کرده و نقد سازنده‌ای برای کمک به شما را ارائه می‌کند.

ادامه تحصیل انعطاف پذیری فوق العاده ای را به شما خواهد داد

حتی اگر در طول روز چند ساعت مطالعه داشته باشید نگرش شما را نسبت به دنیا علم و شغلی که در نظر دارید را گسترش بخشیده و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای را در نوع تفکر شما نسبت به علوم خاصی که در آن تلاش می‌کنید پدید می‌اورد.

اغلب یک مدرک برای حرف‌ه‌های خاص کافی نیست

در دنیای مدرن امروز که علم روز به روز در حال پیشرفت است یک مدرک دانشگاهی برای متخصص بودن در کار شما کافی نیست. امروزه برای کسب مهارت‌های بیبشتر و آگاهی از علوم به روز حداقل باید دارای مردک کارشناسی ارشد و دکتری باشید تا بتوانید به عنوان یک خبره مشغول به کار شوید.
آزمایشات و علوم جدید از پیچیدگی فراوانی برخوردارند که اگر می‌خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید باید سطح علم و دانش خود را بالا ببرید.

زمان بیشتری برای تصمیم درباره این که چه کاری می‌خواهید انجام دهید نیاز دارید با ادامه تحصیل ممکن است بسیاری از شرایط شغلی خود را از دست دهید اما ادامه زندگی دانشگاهی می تواند حرکت هوشمندانه‌ای برای تغییر شرایط زندگیتان باشد که در ادامه اثرات آن را بر زندگی خود را مشاهده خواهید کرد.

ادامه تحصیل به مدت یک سال یا بیشتر شرایطی که از شغل رویایی خود در نظر دارید را برای شما به وجود می‌اورد.
ادامه تحصیل پتانسیل افزایش در آمد را به ارمغان می‌اورد
در همه جای دنیا این یک حقیقت است که هر چه اعتبار مدرک داانشگاهی شما بالاتر باشد امکان درآمد زایی بالاتر با همان ساعت کاری را خواهید داشت.
اگر شما دارای مدک دکتری باشید علاوه بر این که می‌توانید کسب و کار خود را راه بیندازید، به عنوان کسی که بسیاری از علوم مدرن و تخصصی رشته خود را دارد نیز شناخته خواهید شد.
اگر تمایل به شرکت در آزمون‌های بین المللی و اپلای در دانشگاه‌های خارجی را دارید می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و در خواست خود را ارائه نمایید تا همکارن ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما را به انجام برسانند.