صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۲

دانشگاه های برتر انگلیس

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۲  چاپ
دانشگاه های برتر انگلیس

دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج در سال ۲۰۱۹ برای ششمین سال متوالی در رتبه بندی تایمز به عنوان بهترین دانشگاه انگلیس انتخاب شد. کمبریج در فهرست ده دانشگاه برتر جهان رتبه سوم جهان را ار آن خود کرده است. دانشگاه کمبریج دارای ۳۱ کالج خودمختار است که در زیر گروه کمبریج قرار گرفته‌اند. این دانشگاه تاکنون برنده ۸۹ جایزه نوبل شده است.

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد رتبه‌ی دوم را در فهرست دانشگاه‌های برتر جهان دارد. این دانشگاه بیش از هر دانشگاه دیگر، جایزه سالانه ملکه را برای تحصیلات عالی کسب کرده است. آکسفورد همچنین سیستم دانشگاهی را اداره می‌کند. این دانشگاه بهترین کیفیت موجود را در تحقیق و پژوهش برای دانشجویان خود در کشور انگلستان را ارائه می‌کند.

ایمپریال کالج لندن

پس از کمبریج و آکسفورد، کالج امپریال لندن دشوار ترین شرایط ورود را دارد، دانشجویان پس از گذراندن آزمون‌های سخت می‌توانند به این دانشگاه وارد شوند. شهرت جهانی آن در رشته‌هایی‌ از قبیل مهندسی و پزشکی است، زیرا این دانشگاه بهترین کیففیت را در این دو بخش به دانشجویان خود ارائه می‌کند. دانشگاه امپریال با ۹ کالج بزرگترین و مجهزترین باشگاه‌ها و جوامع دانشجویی را در کشور انگلستان به خود اختصاص داده است.

دانشگاه لافبورو

دانشگاه لافبورو در ۵ سال گذشته یکی از برترین دانشگاه‌های انگلستان شناخته شده است. این دانشگاه برای کیفیت بالایی که در چارچوب تدریس، تجربه‌ی دانشجویی و رضایت دانشجویان معرفی دارد معروف شده است. دانشگاه لافبورو در حال رشد جهانی در رشته‌های هنر،‌ مهندسی و ورزش نیز است.

دانشگاه لنکستر

دانشگاه لنکستر با منظره‌ای زیبا در شمال غربی انگلستان واقع شده است و تمرکز زیادی بر تجربه دانش‌آموزان و توانمندی‌های شغلی دانشجویان دارد. این دانشگاه یکی ازمعدود دانشگاه‌هایی است که با یک سیستم دانشگاهی، خود را از دیگر دانشگاه‌ها در زمینه زندگی دانشجویی در لنکستر متمایز می‌کند.
اگر تمایل به شرکت در آزمون‌های بین المللی و اپلای در دانشگاه‌های خارجی را دارید می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و در خواست خود را ارائه نمایید تا همکارن ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما را به انجام برسانند.