صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۹

سفر به روسیه

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۹  چاپ
سفر به روسیه
روسیه، بزرگ‌ترین کشور دنیا و یکی از همسایه‌های ایران که سالانه تعداد زیادی گردشکری ایرانی و خارجی را به خود جذب می‌کند. کشور روسیه برای گردشگرانی که علاقمند به جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی هسند بسیار مناسب است.
جغرافیای کشور روسیه
روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع شده است. این کشور وسیع دارای مساحتی تقریبا ۱۷ میلیون کیلومتر مربع بوده و جمعیت تقریبی ۱۴۵ میلیونی را در خود جای داده است.

آب و هوای کشور روسیه

روسیه دارای آب و هوای متغیری است. در بعضی نقاط یخبندان بوده ولی در نقاط دیگر شرایط آب و هوایی مساعدی برقرار است. میانگین دما در کشور روسیه بین مثبت ۳۷ درجه سانتی گراد و منفی ۳۷ درجه سانتی گراد متغیر است.

بهترین زمان سفر به کشور روسیه

بهترین زمان سفر در فصل تابستان، ماه‌های تیر و مرداد که گرم‌ترین ماه‌های سال در این کشور هستند، خواهد بود. زمستان‌های روسیه بسیار سرد است که توصیه ما به شما این است اگر تحمل سرما ندارید به این کشور سفر نکنید.

اماکن گردشگری کشور روسیه

قدمت، فرهنگ و جاذبه های طبیعی این کشور روسیه را به یکی از توریستی‌ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده است. با پانی پی همرا باشید تا تعدادی از اماکن گردشگری این کشور را بشناسید.
کلیسای سنت باسیل ( St. Basil’s Cathedral)، میدان سرخ (Red Square)، کلیسای مسیح منجی مسکو Cathedral of Christ the Saviour))، میدان مانژ در مسکو و کاخ کرملین مسکو تعدادی از اماکن گردشگری این کشور پهناور هستند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.
برچسب ها:  سفر  مسافرت  مهاجرت