صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۸

سفر به دبی

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۸  چاپ
سفر به دبی
یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای دنیا دبی است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر را از اقسا نقاط دنیا به خود جذب می‌کند. گردشگران با سفر به این شهر مردمی از نژادها‌ و فرهنگ‌های مختلف را مشاهد خواهند کرد. نزدیکی این شهر به ایران باغث شده است که سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان نیز به این شهر بروند. سنت و مدرنیته در این شهر با هم ادغام شده‌اند که جلوه‌ی زیبایی به شهر بخشیده و محیطی را خلق می‌کنند که هرجایی از جهان نمی‌توان شاهد آن بود.
امارات در حاشیه جنوب شرقی خلیج فارس قرار گرفته که بزرگ‌ترین شهر آن دبی است. دبی از سمت شمال شرقی با شارجه، جنوب با ابوظبی و از جنوب شرقی عمان همسایه است. مساحت این شهر حدود ۴ هزار کیلومتر است. و جمعیت تقریبی ۳ میلیون نفر را در خود جای داده است.

آب و هوای شهر دبی

شهر دبی آب و هوایی گرمسیری و بیابانی دارد. تابستان‌ها به شدت گرم و مرطوب و متوسط دمای روز در تابستان حدود ۴۱ در‌جه سانتی‌گراد و در شب حدود ۳۰ درجه سانتی‌گراد است. زمستان‌های این شهر گرم و کوتاه بوده و متوسط دمای روز حدود ۲۳ در‌جه سانتی‌گراد و در شب ۱۴ درجه سانتی گراد است. بیشتر روزهای سال آفتابی بوده و مقدار بارش باران در دهه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. سالانه حدود ۱۵۰ میلی‌متر بارش که بیشتر در ماه های آذر تا اسفند در دبی اتفاق می‌افتد.

بهترین زمان سفر به دبی

در ماه‌های ذر تا اسفند بهترین شرایط آب و هوایی برای سفر در این شهر فراهم می‌شود. در شهر دبی گردشگران باید همیشه انتظار آب و هوای گرم را داشته باشید اما پاییز و زمستان هوا ملایم می‌شود و خیلی از گردشگران هم در این فصل‌ها به دبی سفر می‌کنند. بالا رفتن دما تا نزدیک ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد، تابش شدید آفتاب و توفان‌ شن جز مواردی هستند که ممکن است در تابستان انتظار گردشگران را بکشند.

امنیت در دبی

یکی از توریستی‌ترین و امن‌ترین شهرهای عربی دبی است. بنابراین گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده به این شهر سفر کنند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.
برچسب ها:  سفر  دبی  سفارت  مهاجرت