صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۷

بهترین دانشگاه ‌های استرالیا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۷  چاپ
بهترین دانشگاه ‌های استرالیا
در چند‌ دهه اخیر استرالیا به یکی از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار در بین هموطنان تبدیل شدده است. اگر در فکر مهاجرت تحصیلی هستید می‌توانید به دانشگاه‌های استرالیا نیز فکر کنید. با پانی پی همراه باشید تا بهترین دانشگاه‌های استرالیا آشنا شوید.

۱. دانشگاه ملبورن

رتبه‌ی ۴۱ را در لیست برترین دانشگاه‌های جهان دارد. دانشگاه ملبورن یکی از قدیمی‌ترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته می‌شود. دانشگاه ملبورن برنده‌ی هفت جایزه‌ی نوبل شده است که پنج فرماندار و چهار نخست وزیر در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند. این دانشگاه واحد پزشکی،‌ واحد حقوقی و مدرسه کسب و کار را در خود جای داده است.

۲. دانشگاه ملی استرالیا

دانشگاه ملی استرالیا با دانشگاه ملبورن در جدال قدیمی برای کسب رتبه‌ی نخست دانشگاه استرالیا بوده‌اند. هر سال بیش از ۲۰ هزار دانشجو وارد این دانشگاه می‌شوند. هزینه‌ی تحصیل برای دانشجویان بین المللی بین ۲۶ تا ۳۳ هزار دلار است.

۳. دانشگاه کوئینزلند استرالیا

دانشگاه کوئینزلند دانشگاه تحقیقاتی عمومی و از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا است. همچنین این دانشگاه قدیمی‌ترین و منحصربه‌فردترین دانشگاه در ایالت کوئینزلند استرالیا است. دانشگاه کوئینزلند در سال ۱۹۰۶ تأسیس شده است. هزینه‌ی تحصیل در هر ترم برای دانشجویان بومی در حال حاضر ۱۰ هزار دلار استرالیا است.

۴. دانشگاه نیو ساوث ولز

دانشگاه نیو ساوت یکی از دانشگاه‌های معتبر در استرالیا و جهان است. این دانشگاه برنامه‌های بین‌المللی با بیش از ۲۰۰ دانشگاه دیگر در سراسر جهان را ارائه می‌کند که همین موضوع دانشگاه نیو ساوث را برای تحصیل دانشجویان خارجی ایده‌آل کرده است. دانشجویان بین‌المللی برای یک ترم تحصیلی بین ۱۱ تا ۱۲,۶۰۰ هزار دلار باید شهریه پرداخت نمایند.

۵. دانشگاه موناش

دانشگاه موناش دومین دانشگاه قدیمی در ویکتوریا و تنها دانشگاه موجود در استرالیا است که عضو اتحادیه مرکزی مراکز علمی، دانشگاه‌ها و آکادمی‌های ملی M8 (شبکه‌ی جهانی موسسات که بر آموزش و تحقیقات تمرکز دارد) است. هم‌اکنون دانشگاه موناش بیش از ۶۲ هزار دانشجو و ۱۰۰ مرکز تحقیقاتی دارد. هزینه‌ی تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی از ۴۳ تا ۵۰ هزار دلار استرالیا در سال است.
اگر تمایل به شرکت در آزمون‌های بین المللی و اپلای در دانشگاه‌های خارجی را دارید می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و در خواست خود را ارائه نمایید تا همکارن ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما را به انجام برسانند.