صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۶

برترین دانشگاه های دنیا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۶  چاپ
برترین دانشگاه های دنیا
امروزه تعداد زیادی از هموطنان به فکر تحصیل در خارج از کشور هستند. ما در این مقاله برای علاقمندان برترین داشنگاه‌های دنیا را معرفی کردیم تا متقاضیان عزیز راحت‌تر تصمیم به انتخاب دانشگاه بگیرند. با پانی پی همراه باشید.
دانشگاه فناوری ماساچوست MIT
دانشگاه ماساچوست به عنوان رتبه اول بهترین دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۹ شناخته شد. این داشنگاه برای هفتمین متوالی است که این عنوان با ارزش را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه استنفورد

دانشگاه استنفورد توانسته جایگاه سال گذشته‌ی خود در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های برتر جهان را حفظ کند. این داشگاه امسال نیز رتبه دوم برترین داشنگاه جهان را به خود اختصاص داد. هیئت علمی مجرب با جمعیت دانشگاهی مسبب شده است که این دانشگاه همچنان جز ۱۰ دانشگاه برتر جهان شناخته شود.

دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد رتبه سوم برترین دانشگاه‌های جهان را به خود اختصاص داد. دانشگاه هاروارد به خاطر شهرت جهانی بالا و اعضای هیئت مدیره مجرب و مشهوری که دارد در بین دانشجویان و علاقمندان به تحصیل جز محبوب‌ترین دانشگاه‌ها شناخته می‌شود.

دانشگاه فناوری کالیفرنیا Caltech

کوچک‌ترین دانشگاه برتر در میان ۱۰ دانشگاه برتر جهان دانشگاه فناوری کالیفرنیا است که توانسته جایگاه چهارم برترین دانشگاه‌های جهان را به‌ از آن خود کند. دانشجویان این دانشگاه واقع در کالیفرنیا از بهترین آموزش‌های ممکن بهره‌مند شده و توانسته‌اند تحت آموزش اعضای هیئت علمی با تجربه و با ارزش به تحصیل بپردازند.

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد سکس از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های موجود در جهان است که تا به امروز با رقابت سنگین با رقیبان خود توانسته رتبه‌ی پنجم برترین دانشگاه‌های دنیا را به خود اختصاص دهد. اما طی این سال‌ها آکسفورد توانسته است با یک پله صعود به‌ مقام پنجم داشنگاه برتر جهان دست پیدا کند. هم‌چنین این دانشگاه توانسته است امتیاز برتری را برای اعتبار اعضای علمی و استادان و دانشجویان داخلی و خارجی را به‌ دست بیاورد.
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت و حواله دانشجویی آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.