صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۵

هتل شانگری لا دبی را بیشتر بشناسیم

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۵  چاپ
هتل شانگری لا دبی را بیشتر بشناسیم
هتل شانگری لا دبی Shangri-La Hotel, Dubai،‌ در خیابان شیخ زائد واقع شده است. فاصله هتل شانگری لا تا دبی مال و برج خلیفه ۱۰ دقیقه است. از امکانات ویژه این هتل ۵ ستاره می‌توان به دو استخر شنا، مرکز آبگرم، باشگاه ورزشی، رستوران و کافه به همراه اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره نمود.
هتل شانگری لا دبی ۳۰۲ اتاق با طراحی زیبا و ظریف که دارای خدماتی مانند اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، میز کار،‌ حمام با وان و دوش آب هستند را در خود جای داده است.
هشت رستوران و کافه‌ای که در این هتل وجود دارد فرصت چشیدن طعم انواع غذاهای مختلف را به میهمانان می‌دهد. میهمانان می‌توانند تجربه غذاهای سنتی عربی را در فضای شیک رستوران «شانگ پالاس» (Shang Palace) تجربه نمایند. برای سپری نمودن یک بعد از ظهر آرام «ایکندی اولترا لانگ» (ikandy ultra lounge) که فضای دل‌بازی دارد توصیه می‌شود. کافه سرباز نیز در این هتل وجود دارد که میهمانان علاوه بر لذت بردن از نوشیدنی‌های آن می‌توانند از چشم انداز زیبایی که دارد نیز لذت ببرند. کافه نزدیک استخر انواع نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند.
باشگاه بدنسازی موجود در این هتل کاملا مجهز بوده و زمین اسکواش و تنیس نیز دارد. در مرکز آبگرم هتل شانگری لا دبی، انواع روش‌های درمانی بخصوص روش درمانی چینی و خدمات زیبایی برای میهمانان ارائه می‌شود.
فاصله هتل شانگری تا ایستگاه مترو ۵ دقیقه (پیاده)، تا ساحل جمیرا کم‌تر از ۵ دقیقه با (ماشین) و تا فرودگاه بین المللی ۱۵ دقیقه است.
از امکانات ویژه هتل شانگری لا می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان،‌ استخر شنا، اتاق‌های خانوادگی، اتاق جلسه و کنفرانس، سالن عروسی، پارکینگ رایگان،‌ مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و کافه‌های شبانه اشاره نمود.

رستوران (Sophisticated)

میهمانان می توانند در این رستوران هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام را میل کنند. در هر زمانی از روز که یه این رستوران و یا قسمت کافه آن مراجعه شود حتما غذاهای خوش طعمی برای سفارش دادن وجود خواهد داشت.

رستوران (Hoi An)

غذاهای سنتی ویتنامی در این رستوران توسط بهترین آشپزها برای میهمانان هتل شانگری لا سرو می‌شود. غذاهای ویتنامی به صورت حرفه‌ای و در اقدامی جالب در بامبو‌ها برای میهمانان‌ها سرو می‌شوند.

رستوران (Shang Palace)

بدون شک بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای سنتی چینی در این رستوران برای میهمانان سرو می‌شود. میهمانان برای چشیدن انواع غذاهای چینی خوش‌طعم باید به این رستوران شیک مراجعه کنند.

کافه (Lobby Lounge)

انواع طعم‌های عربی و آسیایی در محیطی آرام و شیک به همراه موسیقی آرامش بخش برای میهمانان سرو می‌شود.

کافه (Balcony)

چیدمان شیک لابی با مبل‌های راحتی چرم فضایی کلاسیک را به این کافه بخشیده است. میهمانان می‌توانند انواع قهوه‌ها و نوشیدنی‌های مخصوص را در کافه بالکنی میل نمایند.

کافه (ikandy)

این کافه روباز با چشم انداز زیبا از استخر و برج خلیفه انواع نوشیدنی‌های مخصوص را برای میهمانان سرو می‌کند.
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت و رزرو هتل آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.