صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶

سفر به مجارستان کشوری پویا و زیبا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶  چاپ
سفر به مجارستان کشوری پویا و زیبا
این کشور که در اروپای مرکزی واقع شده است با کشورهای اتریش، اسلوونی، کرواسی، صربستان، رومانی و اوکراین همسایه است. پایتخت مجارستان بوداپست است که یکی از مقاصد توریستی در قاره اروپا محسوب می‌شود. در این کشور جاذبه‌های متعددی وجود دارند که به ثبت جهانی یونسکو رسیده‌اند. با پانی پی همراه باشید تا کشور مجارستان را بهتر بشناید.
برای سفر به کشور مجارستان باید پاسپورت با اعتبار ۶ ماه و همچنین دریافت روادید یا ویزای کشور مجارستان که عضو اتحادیه شینگن است را کسب کنید. واحد پول کشور مجارستان فورینت است.

حمل و نقل شهری

به دلیل این که مجارستان کشور کوچکی است گردشگران می‌توانند به راحتی و با قطار، اتوبوس یا ماشین به هرجایی که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. مجارستان و بخصوص شهر بوداپست مکان‌های دیدنی زیادی دارد که گردشگران می‌توانند در سفر به مجارستان از آن‌ها بازدید کنند.

حمل و نقل بین شهری

گردشگران در سفر به کشور مجارستان می‌توانند از شبکه اتوبوس‌رانی که با ۲۸ شرکت اجرا می‌شود، برای تردد بین شهرها استفاده نمایند. اتوبوس، مخصوصا زمانی که سفر گردشگر و مسافر طولانی‌تر است، ارزان‌تر می‌شود. در حالی که سرعت اتوبوس‌ها تقریبا با قطار برابر است. به دلیل این‌که اتوبوس‌ها وسیله حمل و نقلی هستند، بسیار زود پر می‌شوند؛ پس پیشنهاد می‌شود که برای رفتن به مقصد مورد نظر از چند روز زودتر اتوبوس را رزرو نمایید.
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.