صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶

سفر به هندوستان

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶  چاپ
سفر به هندوستان
کشور هندوستان در جنوب آسیا واقع شده و شهر دهلی پایتخت این کشور است. فرهنگ غنی، اماکن تاریخی و گردشگری متعدد، طبیعتی زیبا و مردمی خون‌گرم جز شاخصه‌های اصلی گردشگران برای سفر به این کشور هستند. این کشور یکی از بهترین‌ گزینه‌ها برای سفر آسیایی است که سالانه تعداد زیادی گردشگرا را از تمام دنیا به خود جذب می‌کند. با پانی پی همراه باشید تا کشور هند را بهتر بشناسیم.
واحد پول هند روپیه است که با نماد (INR) نشان داده می‌شود. گردشگران برای صرف غذا می‌توانند به چرخ‌دستی‌هایی که در کنار خیابان‌ها هستند بروند و غذاهای خیابانی خوش‌طعمی را میل کنند.

حمل و نقل در کشور هند

برای استفاده از تاکسی‌ها در هند توجه داشته باشید که تاکسی‌های خصوصی که شیک‌تر و تمیزتر هستند قیمتی بالاتر از دیگر تاکسی‌ها دارند. پرداخت کرایه در تاکسی‌ها مهارت زیادی می‌خواهد تا سرتان کلاه نرفته و کرایه را چند برابر با شما حساب نکنند. توصیه ما این است که قبل از سوارشدن کرایه را تعیین کنید و بر روی کاغذ بنویسید.
ریکشا یکی دیگر از وسایل نقلیه‌ای است که در برخی مناطق قابل ‌دسترسی است. ریکشاها معمولاً کرایه بسیار پایینی دارند. تاکسی ریکشا، درواقع موتور سه چرخی است که اتاقکی کوچک به پشت آن وصل شده که مسافرها در آن اتاقک می‌نشینند. کرایه‌ی هر نفر در ریکشا کمتر از هزار تومان است. به طور کلی هزینه حمل‌ونقل عمومی در هند ارزان و به‌صرفه است. اگر چند نفر هستید برای راحتی بیشتر در طول مسیر از تاکسی استفاده کنید.

گشت و گذار در هند

در هند تورهای گردشی، قیمت نسبتاً بالایی دارند، اگر به‌ صورت انفرادی بروید قیمت‌ها ارزان‌تر تمام می‌شود. یکی از لذت‌بخش‌ترین و بهترین انواع تورهای هند؛ تورهای قایق‌سواری است که هزینه‌شان از ۲۰۰۰ روپیه شروع می شود.
وضعیت اینترنت در این کشور زیاد خوب نیست طوری که شاید در بعضی از هتل‌های این کشور بتوانید اینترنت داشته باشید.
مجموعه‌ی پانی پی با سالها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان میتوانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.
برچسب ها:  سفر  مهاجرت  سفارت  هند