صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶

سریلانکا مقصد جذاب گردشگری برای ایرانیان

 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶  چاپ
سریلانکا مقصد جذاب گردشگری برای ایرانیان
سریلانکا کشوری توریستی است که با سواحل بی‌انتها،‌ آثار تاریخی متعدد، مردمی خون‌گرم و غذاهای ارزان و لذیذ سنتی شناخته می‌شود یکی از مقاصد ایرانیان است. با پانی پی همراه باشید تا سریلانکا را بهتر بشناسیم.
کم‌تر کشوری با این تعداد از اماکن تاریخی ثبت یونسکو وجود دارد. این کشور با پیشینه تاریخی ۲ هزار ساله تعداد زیادی اثر تاریخی را در خود جای داده است. تورهای سافاری متعددی که در این کشور برگزار می‌شود باعث می‌شود گردشگران از نزدیک فیل‌ها، بوفالوها، پلنگ‌ها و پرنده‌‌های متفاوت رنگارنگ و زیبارا تماشا کنند.
سواحل سریلانکا یکی از مکان‌ٔهای توریستی محبوب این کشور هستند که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کنند. سریلانکا با این همه زیبایی و مکان تاریخی و گردشگری هنوز هم آن‌طور که باید به دنیا معرفی نشده است.
اگر از آب و ‌هوای استوایی و گرم خسته شده‌اید می‌توانید به سریلانکا که دارای تپه‌ها با چشم انداز زیبا و آب و هوای مطبوع بروید.
در سواحل این کشور امکانات غواصی و موج‌سواری برای گردشگران علاقمند فراهم شده است. بنابراین اگر به دریا و غواصی علاقمندید سریلانکا می‌تواند انتخاب خوبی برای مقصد سفرتان باشد.
اختلاف ساعت سریلانکا با ایران درتابستان و زمستان یک ساعت (از ایران جلوتر) است. زبان رسمی این کشور سینهالی بوده و روپیه سریلانکا واحد پول آن است.

وضعیت آب و هوایی

آب و هوای این کشور استوایی بوده و در تابستان و زمستان دو فصل چدا گرم و خشک دارد. میانگین دمای سریلانکا مابین ۲۸ تا ۳۲ درجه‌ی سانتیگراد است. بعضی از نواحی ساحلی تجت تاثیر بادهای خنک اقیانوسی خنک‌تر هستند.

بهترین زمان سفر به سریلانکا

سریلانکا کشوری است که در تمام طول سال می‌توانید به آن سفر کنید. اگر در منطقه‌ای آب و هوا برای مسافرت مطبوع نباشد در منطقه دیگر می‌توانید آب و هوای مجزا و مطبوعی را تجره نمایید.

غذاهای محلی سریلانکا

غذاهای خیابانی در این منطقه به شدت‌لذت بخش و ارزان قیمت هستند که مسافران باید آن‌ها را امتجان کنند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.