صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۹

حساب اسکریل چیست؟

 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۹  چاپ
حساب اسکریل چیست؟

شرکت اسکریل یک کمپانی انگلیسی است که با مجوز از اتحادیه اروپا خدمات مالی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. اگر با پی پال کار کرده‌اید و یا آشنایی دارید نحوه عمل‌ کرد اسکریل را درک خواهید کرد. در واقع اسکریل رقیب جدی پی پال محسوب می‌شود. با پانی پی همراه باشید تا با نحوه کار اسکریل بیشتر آشنا شوید.

با خدماتی که اسکریل ارائه می‌دهد مشتریان قادر خواهند بود از طریق اینترنت نقل و انتقال مالی انجام دهند. نقل و انتقال پول توسط اسکریل کار مزد بانکی کم‌تری داشته و سرعت انتقال بالایی نسبت به بانک‌ها دارد.

چگونه از حساب اسکریل می‌ توانیم پول انتقال دهیم؟

برای واریز پول می‌توانید از حواله سوئیفت،‌کارت اعتباری و حساب بانکی وجه مورد نظر خود را انتقال دهید. در صورت برداشت نیز می‌توانید از کیف پول اسکریل، حساب سوئیفت و کارت اعتباری استفاده نمایید.

آیا اسکریل محدودیتی برای انتقال پول دارد؟

اسکریل حداقل میزان موجودی ندارد اما باید توجه داشته باشید که به میزان ۹/۱ درصد باید از مقدار کل در حساب اسکریل خود موجودی داشته باشید. حداکثر میزان هم بستگی به نوع حساب اسکریل شما دارد که بین ۲۵ تا ۱۳۵ هزار دلار است.

چگونه می توان حساب اسکریل افتتاح کرد؟

مجموعه ی پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی جز مجموعه‌های برتر این عرصه شناخته می‌شود که مشتریان می‌توانند با فراغ خاطر به این شرکت اعتماد کنند. برای افتتاح حساب اسکریل کافی است به قسمت خدمات مراجعه کرده و در قسمت خدمات اسکریل کلیک کنید تا درخواست شما با کم‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان انجام شود.

اسکریل نسبت به دیگر رقبای خود چه مزایا و معایبی دارد؟

استفاده و سیستم کاربری آسان، در دسترس بودن این حساب در بیشتر کشورهای دنیا و نبود محدودیت در انتقال می‌تواند جز مزایایی است که این شرکت را نسبت به رقبا خود برتر می‌کند. از معایب آن نیز می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر حساب اسکریل شما یک ماه بدون تراکنش باشد باید ۲ یورو به شرکت اسکریل هزینه پرداخت نمایید.

مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.