صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۸

بهترین ایرلاین های سال 2019

 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۸  چاپ
بهترین ایرلاین های سال 2019

در این مقاله فهرستی از بهترین ایرلاین‌های هوایی را معرفی خواهیم کرد. با پانی پی همراه باشید تا برترین ایرلاین‌های دنیا که جدیدا معرفی شده است را بشناسید.

در پی جشنی که اخیرا در نمایشگاه هوایی پاریس برگزار شد تا جوایز بهترین ایرلاین های ۲۰۱۸ ارائه شده و بهترین ایرلاین‌های سال ۲۰۱۹ معرفی شوند مدیران ایرلاین‌های دنیا گرد هم آمدند.

در این جشن هواپیمایی سنگاپور جایزه بهترین خطوط هواپیمایی آسیا، بهترین کابین و کلاس پروازی را از آن خود نمود. در ادامه روند این مراسم، هواپیمایی قطر ایرویز جایزه بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۹ جهان را به خود اختصاص داد. مدیر عامل این شرکت در پی تشکر از کارکنان قطر ایرویز برای کسب این عنوان در پنج سال پیاپی موفقیت خود را مدیون کارکنان این شرکت اعلام نمود.

مدیر برگزاری این جشن کیفیت عالی خدمات دهی و کلاس پروازهای قطر ایرویز را جز دلایل اصلی این جایزه دانست و ضمن تشکر از مدیریت این شرکت هواپیمایی آرزوی موفقیت بیشتر برای قطر ایرویز کرد. تمامی جوایز و برندگان این مرسم توسط مسافران انتخاب شدند.

در لیست بهترین پروازهای دنیا به ترتیب:

قطر ایرویز (Qatar Airways)

هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airlines)

آنا آل نیپون ایرویز (ANA All Nippon Airways)

کتی پسیفیک (Cathay Pacific)

ایرلاین امارات (Emirates)

اوا ایر (EVA Air)

هانین ایرلاین (Hainan Airlines)

قنتاس ایرویز (Qantas Airways)

لوفتانسا (Lufthansa)

ایرویز تایلند (Thai Airways)

در جایگاه اول تا دهم قرار گرفتند.

طبیعتا این ایرلاین‌های معرفی شده دارای قیمت بالایی هستند اما خدماتی که ارائه می‌دهند برای پروازهای طولانی مدت بسیار مناسب است. صندلی‌های فرست کلاس این پروازهای دارای کابین خصوصی است که تلویزیون، هدفون و صندلی‌های تخت شو بسیار راحتی را برای میهمانان فراهم کرده است. وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های مخصوصی که در این پروازها سرو می‌شود کیفیت بالایی دارند. پرواز‌ها عموما بدون تاخیر بوده و خلبان‌های حرفه‌ای این هواپیماهای لوکس را کنترل می‌کنند.  قطر ایرویز دارای خطوط گوناگونی از قبیل حمل‌و‌نقل هوایی قطر ایر، شرکت قطر ایرکرفت کترینگ، قطر ایرویز هالیدیز، یونایتد مدیا اینترنشنال، قطر دیوتی فری، قطر اوییشن سرویس، قطر دیستریبیوشن کمپانی و قطر اکسکیوتیو است.

اگر تمایل به سفر به کشورهای دیگر را دارید پانی پی با سال‌ها تجربه در خرید و رزرو بلیط‌ های هواپیمایی ، رزرو هتل ، تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با تیم پیشتیبانی‌ حاذق ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان مشکل به وجود آمده حل شود.