صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۷

پی پال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 بلاگ    ۱۳۹۸/۳/۲۷  چاپ
پی پال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

پی پال سابقه طولانی در عرضه خدمات مالی آنلاین دارد که نزدیک به یک دهه است که این خدمات را در قالب اپلیکیشن موبایل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرکت اپل طی قراردادی اپلیکیشن پی پال را به صورت رایگان در اپ استور قرار داده است.

پی پال چیست؟

پی پال یک سرویس آنلاین مالی است که شرایط انجام تراکنش مالی را در محیطی امن برای مشتریان امکان‌پذیر می‌سازد. در واقع مشتریان می‌توانند با یک ایمیل نقل و انتقال پول را انجام دهند. اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب‌های الکترونیکی یا مجازی در شبکه‌ای با امنیت بالا به تبدیل ارز، خرید و فروش و نقل و انتقال پول بپردازند. مشتریان پی پال قادرخواهند بود به راحتی و با وارد کردن شماره حساب «کردیت کارت» (credit card) و «دبیت کارت» (debit card) حساب کاربری پی پال ساخته و از آن استفاده نمایند.


متقاضیان می‌توانند خرید خود از مغازه‌ها، رستوران‌ها و ایستگاه بنزین را از طریق حساب پی پال پرداخت کنند. هر پولی که به حساب پی پال شما واریز شد در حساب شما می‌ماند که در صورت لزوم می‌توانید از طریق حساب‌های کارتی آن را برداشت کنید.

همچنین می‌توانید پولی که وارد حساب پی پال شما شده است را به حساب کارتی دیگر منتقل کنید. اگر مشتریان خواستار انتقال پول به دوستان و بستگان هستند هزینه تراکنشی پرداخت نخواهند کرد.

کارت پی پال چیست؟

سال گذشته پی پال خدمات کارت اعتباری خود را ارائه کرد. کارتی که پی پال ارائه داده است همانند کردیت کارت مجازی است.

چرا باید از پی پال استفاده کنیم؟

امروزه خدمات پرداخت مالی آنلاین بسیاری وجود دارد اما پی پال امکاناتی را ارائه می‌کند که بیشتر رقبای این سازمان آن را ندارند.

یکی از امکاناتی که پی پال ارائه می‌کند و نسبت به دیگر خدمات مالی آنلاین برتری دارد وجود پرداخت توسط پی پال است، در ۸۰ درصد سایت‌ها که خرید انجام می‌شود پرداخت با پی پال وجود دارد.

از دیگر امکانات پی پال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر مشتریان خرید اینترنتی انجام  دهند و تحت هر شرایطی خرید به دستشان نرسید یا تقاضای پس فرستادن بسته‌ی خود را داشتند پی پال پول مشتریان را به حساب باز می‌گرداند. این خدمت برای خرید از eBay بسیار مناسب است.

خدمت دیگری که پی پال ارائه می‌دهد این است که اگر مشتریان فروش اجناس خود را از طریق پی پال انجام دهند و بسته مورد نظر را ارسال کنند، تحت هر شرایطی اگر مشتری اذعان داشت که بسته به دستش نرسیده است فروشنده حق نگه‌داری پول را در حساب خود دارد.

لایه امنیتی اضا‌فه‌ای که پی پال در پرداخت‌های خود دارد یکی دیگر از مزیت‌های این سازمان است. مشتری به هنگام پرداخت ملزم به واردکرن جزئیات و CCV کارت خود نخواهد بود و تنها با وارد کردن شماره موبایل، رمز و نام سایت مورد نظر می‌تواند خرید خود را به انجام برساند.

چگونه حساب پی پال بسازیم؟‌

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت پانی پی و اعلام درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد حساب پی‌ پال خود را افتتاح نمایند.

کجا می توان از حساب پی پال خود استفاده نمود؟

به دلیل تحریم‌های موجود بیشترین استفاده از پی پال نقد کردن درآمد ارزی فریلنسر‌ها، خرید از eBay و نقل انتقال پول به کشورهای متفاوت است. اما در خارج از ایران توسط این حساب می‌توان از اپل، آرگوس، نایک و ... خرید انجام دهید.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در افتتاح حساب پی پال، نقد کردن درآمد ارزی و انتقال پول به کشورهای مختلف مفتخرانه در حال سرویس دهی به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب سایت تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در کوتاه‌ترین مدت حل شود.