خرید آنلاین گیفت کارت گوگل پلی Google Play

گوگل پلی (Google Play) یک سرویس چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که گوگل آن را در ماه مارس ۲۰۱۲ زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد آن را معرفی کرد. سرویس گوگل پلی شامل فروشگاهی آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب ، نرم‌افزارهای کاربردی و بازی‌های اندروید و مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، نرم‌افزار کاربردی موبایل Play Store در آندروید و گوگل تی‌وی در دسترس می‌باشد.
شما برای استفاده از امکانات سرویس گوگل پلی و خدمات غیر رایگان آن نیاز به استفاده از گیفت کارت گوگل پلی دارید تا با استفاده از آن مبلغ مرود نظر را در اکانت خود شارژ نموده و از آن استفاده کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی Google Play

برای استفاده از استوری های گوگل پلی نیاز است که از گیفت کارت های گوگل پلی استفاده کنید. گیفت کارت گوگل پلی Google Play قابل استفاده برای خرید نرم افزار ، بازی یا کلیه محصولات غیر رایگان در گوگل پلی استور و همچنین خریدهای داخل برنامه ای و بازی نظیر پک جم در بازی clash of clans می باشد. لازم به ذکر است که گیفت کارت های گوگل قابل استفاده در کلیه دستگاه های اندرویدی می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی در مبالغ مختلف درهمی از کشور امارات ارائه میشود و برای خرید کارت میتوانید به صورت آنلاین درخواست خود را انجام دهید تا مشخصات کارت ارسال شود .