خرید آنلاین گیفت کارت اپل آیتونز App Store & iTunes

آیتونز چیست؟

قبل از هر چیز باید نرم افزار آیتیونز ( itunes ) رو به شما معرفی کنم آیتونز نرم افزاری است که از طرف شرکت اپل برای مدیریت دستگاه های مبتنی بر سیستم‌عامل آی‌او‌اس توسعه داده شده است. با توجه به نیاز کاربران آیفون، آیپد و آیپاد به این نرم افزار آشنایی با شیوه استفاده از این نرم افزار جزو نیازهای کاربران خواهد بود. برای استفاده از آیتونز ( itunes ) باید یک حساب کاربری اپل و یا به عبارت دیگر یک اپل آیدی داشته باشید. علاوه بر این با استفاده از این برنامه و با داشتن کارت خرید اپل یا همان گیفت کارت آیتونز می‌توان از فروشگاه آیتونز موسیقی، فیلم، کتاب صوتی، برنامه‌های آیفون و آی پاد وآی پد را خریداری و دانلود نمود.

کاربردهای آیتونز :

آیتونز را می‌توان نرم‌افزاری برای مدیریت دیوایس‌های آی او اس ( IOS ) نام برد.
آیفون ، آیپد و آیپاد برای همگام شدن با اطلاعات مورد نظر شما به ایتونز نیاز دارند.
آیتونز ( itunes ) قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های مک و ویندوز را دارد.
باید توجه داشته باشید که شرکت اپل از نسخه ۱۲.۷ این نرم افزار امکان نصب اپلیکیشن را با محدودیت مواجه ساخته است. از این رو چنانچه قصد انتقال و نصب اپلیکیشن از کامپیوتر خود به آیفون و یا آیپد خود دارید از نسخه ۱۲.۶.۳ آیتونز استفاده نمایید.

به عبارت دیگر آیتونز نام برنامه ای است از مجموعه برنامه های ارائه شده از شرکت اپل که بخش فروشگاه آنلاین آن شامل آرشیوی از موزیک، فیلم و برنامه های مختلف برای محصولات اپل از قبیل آیپد و آیفون می باشد. و با گیفت کارت آیتونز می توانیم این محصولات را خریداری کنیم.

گیفت کارت اپل آیتونز چیست


گیفت کارت اپل و یا به عبارت دیگر آیتونز کارت در واقع کارت‌های هدیه شرکت اپل هستند. این کارت‌های هدیه امکان خرید خدمات نرم افزاری و محصولات سخت افزاری اپل را برای کاربران فراهم می‌سارند. فلسفه اصلی طراحی و تولید این کارت‌ها فراهم ساختن شرایط هدیه دادن به عزیزانتان است، اما در کشور ایران به دلیل عدم دسترسی به کارت‌های بانکی بین المللی به توفیقی اجباری برای کاربران ایرانی تبدیل شده است.

یکی از فاکتورهای استفاده مداوم از دستگاه‌های شرکت اپل و سرویس‌های این کمپانی استفاده از کارت اعتباری بین‌المللی ( ویزا کارت , مستر کارت و … ) است اما برای کسانی که به کارت بانک‌های اعتباری دسترسی ندارند اپل گزینه‌ای دیگر یعنی گیفت کارت را در نظر گرفته است که می‌توانید از طریق آن اکانت اپل ایدی را شارژ کرده و نرم افزارها و دیگر محصولات داخل اپ استور را خریداری کنید.

گیفت کارت اپل یا همان گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) در واقع یک کارت هدیه است که یک کد 16 رقمی اختصاصی را به همراه دارد که با وارد کردن این کد در دستگاه آی او اسی خود می‌توانید اعتبار مالی اپل آیدی خود را افزایش دهید. با افزایش اعتبار مالی اکانت خود می‌توانید نسبت به خرید اپلیکیشن‌های غیر رایگان از فروشگاه اپل (iTunes Store) نرم افزار، بازی، کتاب، موسیقی، فیلم و دیگر محصولات عرضه شده از اپ استور (App Store)، آیتونز استور (iTunes Store) و… اقدام کنید.

بنابراین گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) یک کارت هدیه محسوب می‌شود که اعتبار مالی اکانت اپل آیدی شما را افزایش خواهد داد. میزان اعتباری که گیفت کارت‌های آیتونز به اکانت شما اضافه می‌کنند متفاوت هستند و هر گیفت کارت مقدار وجه منحصر به فردی را به کاربر هدیه می‌دهد به طور مثال با خرید گیفت کارت 10 دلاری آیتونز و ردیم آن اپل آیدی شما 10 دلار اعتبار دارد که می توانید با این اعتبار از اپل استور خرید و یا خریدهای خود را انجام دهید. همچنین می توانید فقط با چند دلار تقریبا تمام برنامه های مورد نیاز آیفون یا آیپد را خریداری نمایید. بعضی از محصولات ارائه شده در فروشگاه ها آیتونز رایگان و بعضی دیگر رایگان نیستند و برای دریافت آنها باید مبلغی بپردازید که پایه ترین قیمت 0.99 دلار برای اکثر برنامه های ایفون میباشد. برای خریدی آسوده از فروشگاه آیتونز و Mac App Store گیفت کارت های آیتیونز بهترین انتخاب می باشند.

نکات استفاده از گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت های آیتونز دارای تاریخ انقضا نمی باشند به همین دلیل گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به دوستان می باشد.
هنگامی که از یک گیفت کارت استفاده می‌کنید، اعتبار آن به اکانت اپل آیدی شما اضافه می‌شود. بنابراین اگر اپل آیدی خود را در هر دستگاهی لاگین کنید، اعتبار شما در آن دستگاه قابل استفاده خواهد بود. دقت کنید که از این اعتبار می‌توانید علاوه بر خرید مستقیم از بخش‌هایی همچون اپ استور، به منظور انجام خریدهای درون برنامه‌ای هم استفاده کنید.
کشور اپل آیدی و گیفت کارت باید یکی باشد : موقع خرید گیفت کارت اپل به کشور اپل آیدی خود دقت کنید و گیفت کارت اپل همان کشور را خریداری کنید مثلا اگر گیفت کارت اپل امریکا خرید می کنید باید اپل آیدی امریکا داشته باشید و اگر گیفت کارت اپل کانادا میخرید باید اپل آیدی کانادا داشته باشید. امکان استفاده از گیفت کارت کشور کانادا در استور کشور انگلستان وجود ندارد. زمانی که شما اقدام به ساخت اپل آیدی می‌کنید نیاز است تا کشور خود را انتخاب نمایید. با انتخاب کشور ، اپل ایدی شما در استور آن کشور قابل استفاده خواهد بود.
با گیفت کارت اپل آیتونز می توانید پلن های موسیقی نامحدود و خرید فضای آی کلود iCloud ( فضای ابری شرکت اپل، شرکت اپل به همه کاربران استفاده کننده از محصولات این شرکت فضای 5 گیگابایتی ابری رایگان داده است که در صورت نیاز، کاربران می توانند به پلن های حجمی 50 گیگابایتی ، 200 گیگابایتی ، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی آن را ارتقاء دهند) را از آیتونز خریداری کنید.
در برخی از شرایط پس از وارد کردن رمز 16 رقمی گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Card) یا گیفت کارت اپل موزیک (Apple Music Gift Card) به منظور اعمال تغییرات ایجاد شده در اعتبار اپل ایدی، لازم می‌شود تا یک بار از اکانت خود خارج شده و بار دیگر وارد آن شوید.