اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
تحصیل در کانادا
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۷
تحصیل در کانادا
سالانه بیش از ۲۰۰ هزار دانشجوی بین المللی با هدف تحصیل در کانادا در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این کشور مشغول به تحصیل می شوند . اما چرا کانادا تبدیل به مقصد و انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی شده است؟ سطح بالای کیفیت آموزشی، ارزشمند بودن مدارک تحصیلی و معقول بودن هزینه‌ها‌، مهم‌ترین دلایل‌ تصمیم گیری ادامه‌ی تحصیل در کشور کانادا هستند.
کشور کانادا جزو G8 با همان گروه هشت است، یعنی هشت کشور صنعتی و ثروتمند جهان که ۵۰ درصد اقتصاد جهان را در دست دارند‌. از بین تمامی اعضای این گروه‌، کانادا بیشترین مقدار بودجه را صرف آموزش می‌کند.
مدارک تحصیلی معتبر در سراسر دنیا
استانداردهای بالای دانشگاه‌های کانادا باعث شده مدارک اخذ شده از آن‌ها در تمامی کشورها معتبر باشند و فرصت‌های شغلی زیادی‌، پیش روی فارغ التحصیلان آن‌ها باشند. مدارک دانشگاه‌های این کشور به راحتی در آمریکا و سایر کشورهای مشترک المنافع معادل سازی شده و معتبر هستند‌.

اخذ پذیرش تحصیلی در کشور کانادا

اخذ پذیرش تحصیلی کانادا به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد‌.
رشته تحصیلی
دانشگاه مورد نظربرای ادامه تحصیل
دانشگاهی که فارغ التحصیل شده‌اید
معدل
سابقه کار برای برخی از رشته‌ها
طبق آخرین آمار به دست آمده هزینه‌ی تحصیل تمام وقت در کانادا در مقطع Undergraduate بین ۱۷ هزار تا ۳۳ هزار دلار کانادا و برای تحصیلات تکمیلی به طور میانگین ۱۶ هزار دلار کانادا است‌.
مدارس متوسطه بین‌المللی یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای دانشجویان بین المللی هستند‌. از آنجا که آموزش عمومی رایگان برای ساکنین استان است‌، هزینه‌ی تحصیل برای دانشجویان بین المللی به ترتیب کمتر از موسسات خصوصی است که از 8 هزار تا 14 هزار دلار کانادا برای یک دوره‌ی مطالعه‌ی ده ماهه محاسبه می‌شود‌. برخی از مدارس متوسطه عمومی دارای خوابگاه هستند و بسیاری از آن‌ها زندگی با خانواده کانادایی ( homestay families ) را برای دانشجویان بین المللی فراهم می‌کنند‌.
اگر تمایل به شرکت در آزمون‌های بین المللی و اپلای در دانشگاه‌های خارجی را دارید می‌توانید به سایت پانی پی مراجعه کرده و در خواست خود را ارائه نمایید تا همکارن ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت نام شما را به انجام برسانند.