اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
سوئیس کشور زیبایی های بی پایان
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۳
سوئیس کشور زیبایی های بی پایان
تا به حال پیش آمده است که با دیدن مناظر طبیعی کشور سوئیس، صدای موسیقی مناظر طبیعی این کشور را تصور کنید؟ سوئیس یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان است. زیبایی کشورهای اروپایی، از جمله سوئیس آنقدر فراوان و زیباست که به نظر می‌آید برای سفر به این کشورها بهتر است برای این که کل زمان سفرمان را به حیرت از این مناظر نگذرانید.

سوئیس؛ کشوری چندزبانه

بیشتر مردم به اشتباه، زبان رسمی کشور را سوئیسی و یا یک زبان واحد می‌دانند، در صورتی که این گونه نیست. سوئیس کشوری ۴ زبانه است و مردم در آن به آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیایی صحبت می‌کنند. استان‌های جنوبی سوئیس که اصطلاحا به آن کانتوس می‌گویند، شامل ژنو، نوشتال و لوزان بوده و به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. اکثر مردم در سوئیس از جمله لوزان و زوریخ، به زبان آلمانی صحبت می‌کنند. مردم این ناحیه لهجه‌ی بسیار غلیظی دارند و حتی اگر در سوئیس مشغول یادگیری زبان آلمانی هم باشید، تقریبا برای شما صحبت کردن با دیگران سخت خواهد بود. در آخر، اقلیتی بسیار کوچک در جنوب شرقی سوئیس به زبان رومانیایی، صحبت می‌کنند. خوشبختانه اگر شما به زبان ایتالیایی یا فرانسوی یا زبان‌های مرسوم دیگر در سوئیس مسلط نیستید، مردم سوئیس زبان انگلیسی را نیز به خوبی صحبت می‌کنند.

زندگی شبانه در سوئیس

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که زندگیشان تازه از شب شروع می‌شود، به شما سفر به سوئیس را پیشنهاد می‌کنیم زیرا مراکز تفریحی متنوع و بسیاری آماده خدمت رسانی به مردم درشب هستند.

ژنو؛ تنوع فرهنگی

ژنو تنها شهری ساده در کشور سوئیس نیست بلکه مثل یک مرکز جهانگردی و گردشگری در قلب یکی از کشورهای اروپایی است. به همین خاطر شما در هنگام اقامت در ژنو، با مردم زیادی از کشورهای دیگر ملاقات خواهید کرد که خود این فرصت غنیمتی است که با اکثر فرهنگ‌های دنیا آشنا خواهید شد.
سوئیس از غرب با فرانسه و از جنوب با ایتالیا همسایه است و جمعیتی ۷.۵ میلیون نفری را در خود جای داده است. پایتخت سوئیس، شهر برن است و با در آمد سالانه‌ی ۳۹ هزار دلار برای هر نفر از جمله ثرتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.