اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
بهترین هتل‌ های گرجستان را بهتر بشناسید
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱۰
بهترین هتل‌ های گرجستان را بهتر بشناسید
تفلیس پایتخت گرجستان و پر‌جمعیت‌ترین شهر این کشور است. این شهر می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای سفری به یاد ماندنی باشد زیراتفلیس بسیار نزدیک به ایران بوده و برای ورود به کشور گرجستان نیاز به گرفتن ویزا نخواهد بود. تفلیس شهری است که آثار باستانی و طبیعت زیبایش هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. برای آشنایی با بهترین هتل‌های گرجستان با پانی پی همراه باشید.

هتل کانتینت کرون پَلِس (Continent Cron Palace Hotel)

با داشتن سونا و حمام سنتی، هتل کانتینت کرون پَلِس در شهر تفلیس واقع در ناحیه اورتاچالا واقع شده است. این هتل دارای تراس و منظره‌ای رو به کوه‌های زیبای اطرف تفلیس است. امکانات اقامتی هتل شامل یک محل نشیمن برای استراحت پس یک روز پر از گشت و گذار و همچنین باشگاه بدنسازی است. در اتاق‌های خاص، تراس یا بالکن نیز وجود دارند. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی هستند و برای راحتی شما، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و همچنین تلویزیون مدرنی در اتاق‌ها نیز فراهم شده است.

هتل بتسیس (Betsys)

هتل بتسیس که دکوراسیون زیبایی دارد در مرکز تفلیس واقع شده است. این هتل حدود ۲۰ سال است که میزبان گردشگران تور کشور گرجستان است. هتل بتسیس دارای هفت طبقه است و در کوه پایه متاتسمیندا، منظره‌ی بی‌نظیری از شهر تفلیس را به شما هدیه می‌دهد. در داخل هتل استخر، سونا، باشگاه بدنسازی و یک رستوران با غذاهای ملی و بین المللی وجود دارد. تمام اتاق‌ها شامل تلویزیون، وسایل حمام و یک مبلمان بسیار خوش استایل است صبحانه‌های خوشمزه‌ی این هتل نیز در بالکن و یا در کنار استخر سرو می‌شوند. این هتل در فاصله کوتاهی از خیابان روستاولی است که در آن جا رستوران‌های بسیار متنوعی را خواهید یافت.

هتل روستاولی (Rustaveli)

این هتل در مرکز شهر تفلیس واقع شده و ۱۵ دقیقه پیاده‌روی با تئاتر اپرا و میدان آزادی تفلیس فاصله دارد. کلیسای متخی و قلعه ناریکالا نیز در سه کیلومتری این هتل هستند. هتل روستاولی این هتل دارای پارکینگ خصوصی، خدمات نگهداری و خشکشویی است. صبحانه به صورت بوفه و اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در این هتل ارائه می‌شوند. علاوه بر این، یک پارکینگ ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط نیز در این هتل برای گردشگران فراهم شده است.

زپ پالاس (Zp palace)

این هتل چهار ستاره نیز در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و یکی از انتخاب‌های خوب به شمار می‌رود. اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته در هتل وجود دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر هتل، اتاق‌های مخصوص ماه عسل و مجلل است. این هتل به کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر نزدیک است و ویژگی آن دسترسی به حمل و نقل عمومی در نزدیک هتل است.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت و رزرو هتل آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.