اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
سفر به سوئد
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸
سفر به سوئد
سوئد یکی از کشورهای منطقه‌ی اسکاندیناوی در اروپا است که با کشورهایی نظیر فنلاند، نروژ و دانمارک هم مرز بوده و پایتخت آن شهر استکهلم است. این شهر به طور کلی کشوری تشریفاتی محسوب می‌شود و به طبع هزینه‌ی سفر به آن کمی بالاست. نکته جالبی که درباره‌ی این کشور وجود دارد، ۶ ماه شب و ۶ ماه صبح بودن روزهای این کشور است.

موقعیت جغرافیایی کشور سوئد

کشور سوند از لحاظ جغرافیایی در شمال اروپا واقع شده و دارای آب و هوایی بسیار سرد است. این کشور از ۴ ناحیه تشکیل شده و از غرب با کشور نروژ، از شرق با خلیج بوتنی، از جنوب شرقی با دریای بالتیک و با کشور دانمارک از سمت جنوب غربی نیز دارای مرز مشترک است. مطابق با آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۸ در کشور سوند انجام شده جمعیت آن برابر با ۱۰ میلیون نفر است.

آب و هوای کشور سوئد

استکهلم تابستان‌های خنک و زمستان‌های سردی دارد و بارش برف در آن بسیار است. البته بهترین زمان سفر به سوئد بستگی به خودتان و هدفتان از سفر دارد. با این حال اگر می‌خواهید به گشت و گذار بپردازید، باید فصل تابستان را انتخاب کنید.

غذاهای محبوب سوئدی را بیشتر بشناسید

خوراک گوشت گوزن شمالی، هوسمانس کوست وشاه ماهی جز پرطرفدارترین و محبوب‌ترین غذاهای سوئدی هستند که در سفر به این کشور حتما باید آن‌ها را امتحان کنید.
قصر سلطنتی استکهلم (Royal Palace)، موزه واسا (Vasa Museum)، قصر دروت نینگ هولم (Drottningholm Palace)، مرکز خرید گالریان، مرکز خرید نوردیسکا و مرکز خرید Fish Church جز اماکن گردشگری محبوب و مرکزخریدهای مطرح این کشور هستند که در سفر خود به این شکور حتمات باید از آن‌ها بازدید کنید.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.