اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
مستر کارت چیست؟
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۸
مستر کارت چیست؟
استفاده از کارت‌های اعتباری مالیِ متصل به شبکه‌های بانکی جهانی یکی از اساسی‌ترین نیازهای امروزی مردم است. این که این کارت‌ها به چه کاری می‌آیند؟ چه ویژگی‌هایی دارند؟ در کجا استفاده می‌شوند؟ و سوال‌های مشابه به این را کامل توضیح خواهیم داد پس با پانی پی همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات را به دست آورید.

مستر کارت یا ویزا کارت چیست؟

مستر کارت و ویزا کارت دو نوع از کارت‌های اعتباری معتبر جهانی هستند که با داشتن بیش از 140 نمایندگی در کشورهای مختلف جهان و با دارا بودن سه میلیون دستگاه پایانه (ATM, POS‌) در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارند. کارت‌های اعتباری همچون مستر کارت علاوه بر ایجاد دسترسی گسترده به منابع ارزی در خارج از کشور، امکان دریافت وجه نقد در کشورهای خارجی برای مسافرت‌های تفریحی، کاری و یا تحصیلی مشتریان را فراهم می‌کنند.

ویژگی‌ های مستر کارت چیست؟

مزایای مستر کارت و ویزا کارت این است که کارمزدهای ناچیز داشته و امکان دریافت حساب رایگان به صورت روزانه را به مشتریان می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مستر کارت دریافت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در بیشتر کشورهای جهان است.با این کارت امکان خرید از تمامی فروشگاه‌های بین‌المللی وجود دارد. همچنین خرید از همه فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین، تبادل مالی با شرکت‌های بین‌المللی و انتقال پول از شعب ارزی بانک‌های بین‌المللی، صرافی‌ها و بانک‌های اینترنتی جز دیگر امکانات این کارت‌ها هستند.

چگونه تقاضای ویزا کارت دهیم؟

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت پانی پی و اعلام درخواست خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین کارمزد تقاضای ویزا کارت یا مستر کارت بدهند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در افتتاح حساب پی پال، صدور ویزا کارت و مستر کارت نقد کردن درآمد ارزی و انتقال پول به کشورهای مختلف مفتخرانه در حال سرویس دهی به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب سایت تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در کوتاه‌ترین مدت حل شود.