اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
بهترین هتل های دبی
 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۶
بهترین هتل های دبی
دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان است. این شهر با جاذبه‌های منحصر به فردی که دارد بسیاری را ترغیب می‌کند تا حتما سفری به این شهر زیبا داشته باشند و این شهر مدرن و لوکس و جاذبه‌هایش را از نزدیک مشاهده کنند. دبی هتل‌های مدرن زیادی دارد که با انتخاب یکی از آن‌ها می‌توانید چند روزی را همانند پادشاهان زندگی کنید با پانی پی همراه باشید تا این هتل‌ها را بشناسید.

هتل فور سیزن ریزورت دبی (Dubai Four Seasons Resort Hotel)

هتل فور سیزن ریزورت دبی، هتلی پنج ستاره و لوکس است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این هتل دارای فضای آزاد، ساحل خصوصی، ۲ استخر شنا در فضای باز و یک آبشار زیبا است و همچنین فاصله هتل تا فواره دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به سبک مدرن و زیبایی عربی تزئین شده است. هتل فور سیزن ریزورت دبی دارای ۲ زمین تنیس و مسیر پیاده روی در کنار ساحل است. برنامه‌های ویژه‌ای برای مهمانان جوان نیز طراحی شده است تا در یک محیط سرگرم کننده مشغول باشند. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی ۲۰ کیلومتر و مرکز خرید امارات با ۲۰ دقیقه فاصله دارد، همچنین بازار طلا در ۱۰ کیلومتری هتل واقع شده است.

هتل آتلانتیس پالم دبی (Dubai Atlantis Palm Hotel)

این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است که در جزیره پالم جمیرا در دبی واق شده است. هتل آتلانتیس پالم دبی دارای یک ساحل شنی خصوصی است. این هتل دارای یک آکواریوم بزرگ است که می‌توانید بازی دلفین‌ها را از آنجا تماشا کنید. تمام اتاق‌های الهام گرفته از فرهنگ عربی و اقیانوس آرام و همچنین دارای بالکن با منظره‌ای زیبا هستند. انواع غذاهای سنتی عربی و بین المللی در رستوران‌ها و انواع نوشیدنی‌های این کافه ارائه می‌شود. رستوران Nobu برنده جایزه غذاهای معروف ژاپنی است. مهمانان در این هتل دسترسی مستقیم به بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه دارند. علاوه بر این، به بسیاری از بهترین بوتیک‌ها و مغازه‌های مهم در دبی دسترسی مستقیم دارد. مرکز خرید بزرگ امارات با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل در دسترس است. باشگاه گلف امارات نیز در ۳ کیلومتری هتل است و برای رسیدن به برج خلیفه نیاز به ۲۵ دقیقه رانندگی خواهید داشت.

هتل الم‌ها دیزرت ریزورت دبی (Dubai Al Maha Desert Resort Hotel)

این هتل لوکس که در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است، که با مرکز شهر دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد. این اقامتگاه بی‌نظیر و منحصر به فرد، دارای حیات وحش و چشم انداز‌هایی از کویر و شامل ۴۲ سوئیت خصوصی است که فرصتی مناسب برای استراحت را فراهم می‌کند. رستوران این هتل یک مجموعه‌ی گسترده ای از پیشنهادات غذایی را ارائه می‌دهد. هتل المها دیزرت ریزورت دبی همچنین دارای یک سالن بدنسازی، استخر بزرگ، منطقه آرام و همچنین یک مکان تفریحی است.

هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel)

در میان هتل‌های ۵ ستاره شهر دبی، هتل جمیرا بیچ با ساحل اختصاصی معروفش می‌درخشد. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند به طور نامحدود می‌توانند از پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) استفاده کنند که این هم از دیگر ویژگی‌های آن است. اتاق‌های این هتل بزرگ و با امکانات است که اقامت در آن‌ها را می‌توان برابر با آرامش دانست.

هتل جی دبلیو مریوت دبی (Dubai JW Marriott Hotel)

این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. هتل جی دبلیو مریوت دارای یک مجتمع جذاب از ۱۴ رستوران، کافه‌ها و سالن‌های کنفرانس و جشن به همراه باشگاه سلامت است. هتل جی دبلیو مریوت دبی بین مرکز دبی و بازار امارات، در کنار ایستگاه متروی تجاری بزینس بای قرار گرفته است و از یک چشم انداز دیدنی به طور مستقیم از شهر برخوردار است. همه اتاق های ایه هتل، لوکس و با طراحی زیبا و دارای دکور معاصر هستند. این هتل دارای ۶ رستوران استر که انواع غذاهای بین المللی را ارائه می‌کنند. پارک آب Wild Wadi از این هتل با ماشین در ۲۰ دقیقه در دسترس است. باشگاه گلف امارات ۱۷ کیلومتر از هتل دور است و از بهترین هتل‌های دبی برای ماه عسل به شمار می‌رود. این هتل در فاصله ۲۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد که از هتل دارای سرویس حمل و نقل است.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت و رزرو هتل آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.