صفحه نخست    بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱

بهترین روش انتقال پول به کانادا

 بلاگ    ۱۳۹۸/۵/۱  چاپ
بهترین روش انتقال پول به کانادا
برای هموطنانی که در کانادا زندگی می کنند چه شیوه‌ی انتقال وجه مناسب است؟ چه طور باید وجه خود را در کانادا از بستگان یا دوستان خود در ایران دریافت کنند؟ با پانی پی همراه باشید تا جواب این سوالات را دریافت نمایید.
سوئیفت به اختصار جمله انجمن ارتباطات مالی و بانکی بین المللی در سراسر جهان است که به صورت اختصار (SWIFT) نوشته می‌شود. سازمان سوئیفت شبکه گسترده‌ای از بانک‌ها و موسسات مالی دیگر بوده که با سرعت و امنیت بالا و قابل توجهی وجه را به مقصد موردنظر انتقال می‌دهد.
این انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که در ماه مه ۱۹۷۳ میلادی توسط ۲۳۹ بانک از ۱۵ کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه اندازی گردید و هدف از آن جایگزینی روش‌های ارتباطی غیر استاندارد کاغذی و یا از طریق Telex در سطح بین‌المللی با یک روش استاندارد شده جهانی بود.

حواله بانکی دانشجویی

اگر در کشور کانادا دانشجو هستید و مبلغ پول دریافتی را به عنوان شهریه استفاده می‌کنید می‌توانید به پانی پی اعتماد کنید. یکی از خدمات ویژه مجموعه‌ی پانی پی ارسال حواله بانکی (سوئیفت)علاوه بر کشور کاناادا به دانشگاه‌های سراسر دنیا است. پانی پی مفتخر است اعلام نماید با دارا بودن حساب‌های بانکی در کشورهای ترکیه، دبی، هنگ کنگ می‌تواند حواله‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در بستری مطمئن انجام دهد.

حواله بانکی شرکتی

اگر شرکتی تازه تاسیس در کشور کانادا را دارید پانی پی در جهت پیشبرد و تسریع خدمات ارزی آنلاین آماده ارائه‌ی خدمات حواله سوئیفت‌های شرکتی نیز است. با توجه به اینکه بسیاری از حواله‌ها در فقره‌های کوچک هستند بسیاری از صرافی‌ها از انجام آن خودداری می‌کنند اما مجموعه‌ی پانی پی قادر است حواله‌های شرکتی را در فقره‌های کوچک در بستری امن و سریع انجام دهد.

حواله بانکی به شخص

اگر به کانادا مهاجرت کرده‌اید اما منبع درآمدی مشخص ندارید و به دریافت پول از ایران نیازمندید باید از سیستم حواله‌ی بانکی سوئیفت جهت ارسال و دریافت هرگونه پیام ارزی در بین واحدهای ارزی بانک‌های داخل کشور و بانک‌های خارج از کشور استفاده نمایید.
برای اطلاع از کارمزد این حواله می‌توانید با کارشناسان حاذق ما در مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی لازم برای شما انجام شود.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه و دریافت کم‌ترین دستمزد حواله‌های دانشجویی و حواله به کشورهای مختلف را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند برای پیگیری سفارش خود با  تیم پشتیبانی حاذق این مجموعه تماس حاصل نمایند.