اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
حواله پول با مانی گرام
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۳۰
حواله پول با مانی گرام
یکی دیگر از شیوه انتقال وجه نقد به اقسا نقاط جهان «مانی گرام» (MoneyGram) است. مانی گرام همانند حواله وسترن یونیون عمل می‌کند. شرکت مانی گرام بعد از شرکت وسترن یونیون دومین کمپانی بزرگ دنیا در حوزه نقل و انتقال وجه است. مانی گرام بیش از ۳۵۰ هزار شعبه در ۲۰۰ کشور دنیا دارد.
پانی پی با داران بودن حساب‌های بانکی معتبر در کشورهای هنگ کنگ، ترکیه و گرجستان قادر است حواله‌های مشتریان را در سریع‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین کارمزد انجام دهد‌.

برای ثبت سفارش حواله از طریق مانی گرام چه کار باید کرد؟

در ابتدا باید نوع ارز به همراه مبلغ در فرم مربوطه انتخاب شود پس از محاسبه هزینه در فرم بعدی میبایست اطلاعات گیرنده حواله را وارد کرد‌. مشخصات نام و نام خانوادگی به همراه کشور و شهر به درستی میبایستی وارد شود توجه نمایید اطلاعات نام باید براساس پاسپورت یا ایدی کارت گیرنده ثبت شود در صورت مغایرت حواله قابل دریافت نخواهد بود.

کارمزد حواله پول توسط مانی گرام چقدر است؟

برای اطلاع از میزان کارمزد برای حواله‌ی پول به خارج از کشور با کارشناسان ما در مجموعه‌ی پانی پی تماس بگیرید. 
پس از حواله پول توسط مانی گرام رسید بانکی در همان روز برای مشتریان ارسال می‌شود. ثبت سفارش و انجام حواله در کم‌ترین زمان ممکن در انجام می‌شود.
مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.