اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
سفر به چین
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۴
سفر به چین
چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می‌تواند دنیای دیگری را برای شما به نمایش بگذارد. نکته جالبی که در این کشور وجود دارد سنت و مدرنیته‌ای است که باهم ادغام شده و کشور جالبی را ساخته‌اند. به هرجای این کشور پهناور که سفر کنید ادغام مدرنیته و سنت را مشاهده خواهید کرد. کشور چین با ۱۴ کشور هم‌مرز است و تقریبا یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون نفر را در خود جای داده است.

آب و هوای کشور چین

دلیل تنوع آب و هوایی بالایی که در این کشور وجود دارد وسیع و پهناور بودن آن است، درواقع ممکن است در نواحی از این کشور باران باریده و در بعضی دیگر از نواحی هوا گرم و آفتابی باشد. کشور چین دارای آب و هوای اقلیمی و فصلی است؛ یعنی اکثر قسمت‌های آن، معتدل و برخی منطقه‌های جنوبی آن گرمسیری و یا نیمه گرمسیری هستند، البته در قسمت‌های شمالی چین آب و هوای بسیار سرد حاکم است. میانگین دمای هوا در فصل های بهار و پاییز بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد متغیر است.

بهترین زمان سفر به کشور چین

بهترین زمان سفر به کشور چین بستگی به این دارد که هدف از سفر چه چیزی است، اگر به منظور خرید می‌خواهید به این کشور بروید باید در فصل سال نو چینی سفرتان را تنظیم نمایید. اما اگر هدف سفر به منظور تفریح و گشت و گذار است فصل پاییز و بهار بهترین زمان است زیرا نه از هوای گرم و شرجی در تابستان خبری است و نه از سرمای زمستان.

اماکن گردشگری

تقریبا همه‌ جای این کشور پر از اماکن توریستی و تاریخی است پس ممکن است برای گشت و گذار وقت کم بیاورید!
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.