اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
جاذبه های گردشگری تایلند
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۲۰
جاذبه های گردشگری تایلند
تایلند، کشوری با جاذبه‌های طبیعی متفاوت و فراوان این روزها در بین ۳ کشور گردشگری مقصد ایرانیان و حتی مردم جهان قرار گرفته است. سواحل متعدد و جذاب، جاذبه‌های تاریخیو بناهای مذهبی همگی مسبب این شده‌اند که گردشگران تایلند را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

آب و هوای کشور تایلند

تایلند با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد و نزدیکی آن به دریا بیشتر مواقع دارای آب و هوای معتدل و مناسب است. سرد‌ترین فصل سال از اواسط آبان شروع شده و تا بهمن ماه ادامه دارد از بهمن تا خرداد ماه نیز جز روزهای گرم و خشک این کشور محسوب می‌شود.

بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین فصل تایلند از نظر هوای معتدل و بارش باران کم در تایلند، بین ماه‌های نوامبر تا فوریه است. دمای هوا تایلند در این فصل، روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب‌ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم‌ترین رطوبت را دارد. بعد از آن گرما آغاز می‌شود که آوریل گرم‌ترین ماه است که جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه‌ی این ماه برگزار میٰ‌شود.

جاذبه های گردشگری کشور تایلند

گراند پلاس و معبد wat parkeaw، بانکوک، خلیج فانگ نا، شهر پهانگ نگا،‌جزایر سیمیلان،‌ روستای khao lak ، بازارهای شناور،‌ جزایر فی فی،‌ شهر کراب، کوه doi suthep، چیانگ مای، ساحل ریلی،‌ استان کرابی، آیوتایا،‌ شمال بانکوک،‌ معبد وات آرون و پارک ملی کائو یای جز اماکن گردشگری محبوب کشور تایلند محسوب می‌شوند که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کنند.
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.