اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
سفر به گرجستان
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۹
سفر به گرجستان
گرجستان یکی از کشورهای اروئای شرقی است که در دریای سیاه مرز بین اروئا و آسیا را تشکیل داده است. این کشور با وجود وسعت کم خود تنوع آب و هوایی و حاذبه های طبیعی مختلفی را در خود جای داده است.
شهرهای کوچک با قدمت تاریخی، صومعه‌ها و کلیساهای متعدد، کوه‌های سرفراز و سر به فلک ‌کشیده، غذاهای لذیذ و مردمی مهربان و خونگرم از عواملی هستند گرجستان را به مقصدی ایده‌آل برای سفرهای تفریحی تبدیل کرده‌اند.

آب و هوای کشور گرجستان

گرجستان از سمت غرب تحت تاثیر آب‌و‌هوای نیمه‌ گرمسیری و از سمت شرق تحت تاثیر آب‌و‌هوای قاره‌ای است.. آب‌و‌هوای گرم و مرطوب ناشی از مجاورت با دریای سیاه در نواحی کم‌ارتفاع ساحلی وضعیت را برای تفریح در ساحل‌ها مناسب می‌کند.

بهترین زمان سفر به گرجستان

تقریبا می‌توان گفت این کشور در تمام چهار فصل برای سفر و تفریح مناسب است. گردشگران می‌توانند در تمام فصول سال به این کشور سفر کنند.

اماکن گردشگری

گرجستان روز به زور بیشتر در جذب توریست موفق‌تر می‌شود زیرا جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این کشور بی‌پایان است با پانی پی همراه باشید تا با تعدادی از این مکان‌ها آشنا شوید.
کوه قازبگی (Kazbek)، اوپلیستسیخه (Uplistsikhe)، کلیسای Gergeti Trinity، متسختا (Mtskheta)، تفلیس (Tbilisi)، باتومی (Batumi)، واردزیا (Vardzia)، زوگدیدی (Zugdidi) و برجومی (Borjomi) جز پرطرفدارترین اماکن گردشگری گرجستان هستند.
مجموعه‌ی پانی پی با سال‌ها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه‌ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان می‌توانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.