اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
بازارهای جهانی مشهور در کانادا
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۱
بازارهای جهانی مشهور در کانادا
بازارهای مختلفی که در کانادا به وجود آمده‌اند رنگ‌ها وجذابیت فوق‌العاده‌ای به شهر داده‌اند که زیبایی شهرهای کانادا را دوچندان کرده است. این بازارها فرای مکانی برای خرید جنس هستند که بیشتر جنبه گردشگری پیدا کرده‌اند. بازارهای زیبا کانادا به مراکز اجتماعی حیاتی که در آن مردم برای آرامش و لذت بردن از یک روز بعد از ظهر آخر هفته با غذا، موسیقی، هنر و فعالیت‌های دیگر می‌روند تبدیل شده است. در این کشور هشت بازار جهانی طبقه بندی شده فصلی و سالانه وجود دارد.

مارک ژان تالون مونترال (Marché Jean-Talon, Montreal)

مارک ژان تالون مونترال یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازارهای شهر و شمال آمریکا محسوب می‌شود. بازار مارک ژان تالون در همسایگی محله کوچک ایتالیا در مونترال واقع شده‌اند. خریداران می‌توانند انواع محصولات از قبیل میوه‌های تازه و سبزیجات،‌ گل، ادویه، روغن، پنیر، گوشت، ماهی و محصولات نانوایی دست ساز را از این بازارها خریداری کنند. در فصل‌های پر فروش از می ماه تا اکتبر (خرداد تا آبان) ۳۰۰ تولید کننده در سراسر جهان فروش وسیعی از محصولات منطقه‌ای را از سراسر استان کبک به عرضه می‌گذارند.

مارک اتویتر مونترال (Marché Atwater, Montreal)

یکی دیگر از بازارهای معروف مونترال در نزدیکی کانال لاچین واقع شده است. بازار اتویتر در سال ۱۹۱۳ با سبک معماری آرت دکو ساخته شد که محل بسیاری از قصابی‌ها، مغازه‌ها بوده و همچنین محصولات باغبانی و کشاورزی در آن به فروش می‌رسد.

بازار سنت لارنس، تورنتو (St. Lawrence Market, Toronto)

فضای تاریخی بازار سنت لارنس این مکان را به بازاری شلوغ تبدیل شده است، بازار سنت لارنس از سال 1803 به بازار عمومی تلقی می‌شود. 120 فروشنده در سراسر سه ساختمان مختلف در این بازار مشغول به کار هستند، غذاهایی که در این بازار به فروش می‌رسند بسیار لذیذ و لذت بخش هستند. این بازار توسط «نشنال جغرافی» (National Geographic) در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازار عرضه کننده غذا معرفی شد.

بازار کریسمس تورنتو (Toronto Christmas Market)

بازار کریسمس تورنتو، یکی از 10 بازار برتر کریسمس در جهان از نظر «فودز تراول» ((Fodor's Travel، «یو اس آی تودی» (USA Todayd)، «مشیبل» (Mashable) و دیگران انتخاب شده که در منطقه لیسانس تاریخی واقع شده است، این بازار می‌تواند مقصدی عالی برای سفرهای رمانتیک باشد. در این بازارها شاهد موسیقی سنتی و ارکستر، اجرای رقص و فعالیت‌های دوستانه و خانوادگی خواهید بود. غذاهای سنتی اروپایی و همچنین غذاهای مدرن کانادایی را در این بازار برای مسافران و خریداران عرضه می‌گردد.

بازار قدیمی ابرفویل، انتاریو (Aberfoyle Antique Market, Ontario)

به عنوان بزرگترین بازار عتیقه فروشی در کانادا شناخته می‌شود، شما می‌توانید در بیش از 20 هکتار زمین اصطبل‌ها، کابین‌ها و انبارها در بازار قدیمی ابرفویل مشاهده نمایید، انتاریو (کمتر از یک ساعت از تورنتو فاصله دارد). جشنی مخصوص در روز یکشنبه در این بازار قدیمی هر هفته با فروشندگان 55 ساله این بازار برگزار می‌شود.

بازار انجمن کاتنوود بریتیش کلمبیا (Cottonwood Community Market, British Columbia)

بازار انجمن کاتنوود بریتیش کلمبیا هر شنبه از ماه‌های می تا اکتبر (خرداد ماه تا آبان) در «پارک کاتنوود فالز» (Cottonwood Falls Park) برگزار می‌شود و از ویژگی‌های آن می‌توان به موسیقی زنده و یک فضای دوستانه و خلاق اشاره نمود. خریدارن می‌توانند بیش از ۴۰ محصول از قبیل تخم مرغ، عسل، نوشیدنی‌های مخصوص خانگی، گوشت طبیعی و محلی و انواع غذاهای پخته شده و گزینه‌های طعم دار تهیه ‌کنند.

بازار عمومی میدان باستی، بریتیش کلمبیا (Bastion Square Public Market, British Columbia)

این بازار به وسیله معماری زیبا و تاریخی میدان باستانی در ویکتوریا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است، که در دوران طلایی و پیروزی این کشور در سال ۱۸۵۸ ساخته شده است. بازار عمومی میدان باستی به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است که که در اطراف آن لوازم صنعتی و لوازم اولیه کشاورزی، میوه، نان خانگی و شیرینی‌ها، نوشیدنی‌های مخصوص، چاشنی‌های غذایی محبوب و خوش‌طعم، تخم‌ مرغ‌های محلی به فروش می‌رسد. در سال جاری، بازار میدان Bastion همچنین هنرمندان آثار محلی از جزیره ونکوور و جزایر خلیج را نیز به فروش می‌گذارند. این بازار در روزهای یکشنبه از ماه می تا اکتبر (خرداد ماه تا آبان) برگزار می‌شود.

بازار کشاورزان هوباردز، نوا اسکوشیا (Hubbards Farmers’ Market, Nova Scotia)

بازار کشاورزان هوباردز، که در وسط شش هکتار جنگل و دشت‌ قرار دارد، جایی است که شما می‌توانید انواع غذاها صنایع دستی را خریداری کنید. بیش از 40 تولید کننده محلی در این بازار مشغول بوده و به فروش محصولات خود می‌پردازند، لوبیا، قهوه عطر و طعم گل آفتاب‌گردان، انواع توت‌ها، سبزیجات تازه و گیاهان، مربا، ژله، نوشیدنی‌های مخصوص، گوشت گاو و سایر گوشت، نان محلی پخته شده، گل‌های تازه، جواهرات، صابون دست ساز و دیگر صنایع دستی و محصولات به فروش می‌رسند.
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.