اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
۲۳ مکان طبیعی عجیب در کانادا که نفس شما را بند می آورند
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۱
۲۳ مکان طبیعی عجیب در کانادا که نفس شما را بند می آورند
کانادا یکی از کشورهایی است که در جهان به زیبایی و طبیعت بکری که دارد شناخته می‌شود. تقریبا ۹۰٪ از خاک این کشور غیر مسکونی است که برابر با مقدار زیادی از شگفتی‌های طبیعی زیبا و بکر و دست نخورده است. در هر منطقه از این کشور با زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای روبه رو خواهید شد که در ادامه ۲۳ مکان طبیعی که می‌توانند نفس شما را از زیبایی محسور کننده خود بند بیاورند را معرفی خواهیم کرد.

دریاچه مورین (Moraine Lake)

گرچه معمولا دریاچه لوئیز زیبایی همسایه مشهور خود دریاچه مورین را تحت الشعاع قرار می‌دهد، اما با این حال دریاچه مورین حتی زیباتر و ساکت‌تر و بکرتر از دریاچه لوئیز شناخته می‌شود.

آبشار نیاگارا (Niagara Falls)

آبشار نیاگارا یکی از بزرگترین جاذبه‌های توریستی در کشور کانادا است، شگفتی فراوانی را که هنگام تماشا از بالا این آبشار به انسان دست می‌دهد واقعا حس بی نظیر و عالی است.

کیپ آگوئت (Cape Auguet)

در جزیره‌ای مجزا از نوا اسکوشیا واقع شده است، در کیپ آگوئت، خط ساحلی خیره کننده‌ای که مایل‌ها ادامه دارد را مشاهده خواهید کرد.

واترتون (Waterton)

یک شهر کوچک در بخش پارک ملی گلسیر کانادا است، یک هتل زیبا در این منظقه وجود دارد که متعلق به شاهزاده ولز بوده و دارای مناظر زیبایی از پانوراما است.

جزیره بافین (Baffin Island)

جزیره بافین در ناونوووت، بزرگترین جزیره در کانادا و پنجمین جزیره بزرگ در جهان شناخته می‌شود، سرزمین ایوانات‌ها و زمین بازی قطب شمال در این منطقه از کانادا واقع شده‌اند.

پارک ملی شبه جزیره بروس (Bruce Peninsula National Park)

چه کسی می‌دانست انتاریو پارک ملی آبی به این زلالی و فیروزه‌ای که به کریستالی روشن شباهت دارد را در خود جای داده است؟

پارک ملی گویا هاناس (Gwaii Haanas National Park)

پارک ملی گویا هاناس را در بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از مکان‌هایی که باید در جهان حتما بازدید کرد، نامگذاری شده است.

پارک ملی کوه‌های تورنگات (Torngat Mountains National Park)

این پارک ملی و صخره‌های ناهموار آن در اقیانوس آرام کانادا قرار گرفته است که با زیبایی بی‌نظیری که دارد مردم را شگفت‌زده کرده است.

یولونایف (Yellowknife)

یولونایف پایتخت سرزمین‌های شمال غربی کانادا، به عنوان نقطه‌ی گرم برای قسمت‌های شمالی در ماه‌های زمستان این ناحیه شناخته شده است.

دنباله آتیلین (Iceline Trail)

دنباله آتیلین یک سفر  ۲۱ کیلومتر (۱۳ مایلی) در پارک ملی یوهو را در پی دارد که در قسمت بریتیش کلمبیا کانادا واقع شده است. بعد از بازدید از این ناحیه به زیبایی بی‌نظیر آن خواهید برد.

یخچال‌ های هابرد (Hubbard Glacier)

یخچال‌ های هابرد طرفداران خاص خود را دارد و در بین عده‌ای از مردم بسیار محبوب است. این یخچال‌ها در واقع در شرق آلاسکا و بخشی از استان یوکون کانادا واقع شده‌اند.

سه رشته کوه خواهر (Three Sisters Mountain Range)

سه رشته کوه خواهر پشت صحنه‌ای زیبایی را برای شهر راکای کانادا در کانمور در آلبرتا به وجود آورده‌اند.

صخره هوپول (Hopewell Rocks)

صخره‌های هوپول در نیوبرانزویک واقع شده‌اند و از فرسایش جزر و مدی که در آن‌جا وجود داشته به این شکل درآمده‌اند و طرح‌های بسیار زیبایی به خود گرفته‌اند.

پارک استان آلکنوکن (Algonquin Provincial Park)

پارک ملی آلکنوکن در انتاریو به طور منظم به عنوان یکی از پارک‌های ملی کشور کانادا شناخته می‌شود که پاییزی به یاد ماندنی را به رخ بازدیدکنندگان خواهد کشید.

دریاچه پیتو (Peyto Lake)

دریاچه پیتو یک دریاچه خیره کننده فیروزه‌ای و یخچال‌دار است که در کوه‌های راکی آلبرتا واقع شده‌ است.

پارک استانی دایناسور (Dinosaur Provincial Park)

این پارک جایی است که دایناسورها میلیون‌ها سال پیش در آن می‌زیسته‌اند. بیشتر بازدیدکنندگانی که به تاریخ علاقمند هستند مسخ این پارک می‌شوند.

پارک ملی ناهانی (Nahanni National Park)

این پارک ملی که در سال 1978 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، بخشی از منطقه طبیعی کوه‌های مکنزی است.

فرمانده استاموس (Stawamus Chief)

این سنگ مجسمه گرانیتی است که در بالای شهر ساحلی کوچک واقع شده است، جاده فرمانده استاموس یک مکان پیاده‌روی محبوب برای مردم محلی است که در سوکومیش بریتیش کلمبیا واقع شده است.

ساحل با شن و ماسه قرمز (Red Sand Beach)

منطقه ساحل سرخ شن و ماسه جزیره پرنس ادوارد شامل سواحل شن و ماسه قرمز، صخره‌های ناهموار قرمز و جاده‌های سرخ قرمز است همگی همانند نقاشی بسیار زیبا هستند که گویی بازدیدکنندگان را به شهر قصه‌ها می‌برند.

ویستلر بلک کامب (Whistler Blackcomb)

ویستلر بلک کامب دو کوه در ویستلر بوده که یک زمین بازی واقعی طبیعی است، یخچال‌های طبیعی، صدها مسیر اسکی و پارک دوچرخه در این منطقه وجود دارد که سالیانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

پارک ملی گاس مورن (Gros Morne National Park)

پارک کانادا جز میراث جهانی بوده و در سواحل غرب نیوفاندلند است، چشم انداز باستانی پارک ملی گرس مورن توسط برخورد قاره‌ها و کشیده شدن یخچال‌های طبیعی شکل گرفته‌اند که زیبایی طبیعی فوق‌العاده‌ای دارند.

کابوت دنباله‌دار (Cabot Trail)

مسیر کابوت یک خیابان زیبا است که در امتداد ساحل جزیره کیپ برتون در نوا اسکوشیا کشف شده است و منظره طبیعی و زیبای خود را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد.

کوبه قاچاقچی‌ها (Smuggler’s Cove)

کوبه قاچاقچی در واقع یک خلیج زیبا در ساحل آفتابی بریتیش کلمبیا است. این ساحل زیبایی همانند نقاشی‌ها و رویایی دارد که همگان را به خود خیره کرده است.

مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.