اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
۲۰ مکان گردشگری کبک
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۱۱
۲۰ مکان گردشگری کبک
اگر قصد سفر به شهر کبک را دارید، می‌توانید با مطالعه این مقاله برخی از جاذبه‌های اصلی شهر را که هیچ مسافری به کبک نباید از دست دهد، مطلع شوید. با سایت پانی پی همراه باشید تا تاریخ غنی، فرهنگ، زبان و زیبایی طبیعی و بکر شهر کبک را بیشتر بشناسید.

بازار بندر قدیمی (Marché du Vieux-Port)

انواع غذاهای محلی خوش طعم، میوه‌های تازه، سبزیجات، محصولات گوشتی، شربت افرا، انواع نوشیدنی‌های مخصوص و غیره در این بازار برای مسافران سرو می‌شود. مسافران و گردشگران می‌توانند سوغات کاملی را از بازار بندر قدیمی خریداری کنند. این بندرگاه برای پیک نیک و صرف غذا برای گردشگران بسیار مناسب است.

رصدخانه سرمایه (Observatoire de la Capitale)

رصدخانه سرمایه در طبقه ۳۱ ساختمان ماریگوریات واقع شده است که نمایی ۳۶۰ درجه و حیرت انگیزی از شهر کبک را به نمایش می‌گذارد. چشم‌اندازهای زیبا از بلندترین آسمان ‌خراش شهر در هر زمانی از سال خیره کننده هستند، این رصدخانه همچنین دارای یک جدول زمان بندی متفرقه از تمام نماهای تاریخی شهر کبک است.

آبشار مونتمورنتز (Chute Montmorency)

آبشار مونتمورنتز که 83 متر بلندتر از آبشارا نیاگارا است در انتوریو واقع شده است. بازدید از این آبشار زیبا جز محبوب‌ترین سرگرمی‌های مسافران در تمامی طول سال است. در فصول گرم سال می‌توان با دوچرخه یا ماشین به این مکان دسترسی پیدا کرد.

جشنواره های فصلی (Seasonal festivals)

در این جشنواره‌ها تئاترهای کمدی برگزار شده و انواع نوشیدنی‌های مخصوص به همراه سیر محلی، تولیدات محلی و ... سرو می‌شود. مسافران می‌توانند از طعم لذیذ و جدید غذاها به همراه هوای مطبوع این منطقه در جشنواره‌های فصلی تجربه‌های فوق‌العاده و نوینی را به دست آورند. 

سورتمه اخته شده در سال ۱۸۸۴ (Toboggan Slide Au 1884)

سرسره غول پیکر طبیعی که به یکی از تفریحات زمستانی مردم بومی و گردشگران این منطقه تبدیل شده است تجربه‌های مفرحی را برای مسافران رقم خواهد زد. هر واگن چهار نفر را حمل کرده و مسافت ۷۰ کیلومتری را با سرعت ۶۴ کیلومتر بر دقیقه به پایین می‌برد.

دشت ابراهیم (The Plains of Abraham)

دشت ابراهیم در حال حاضر یک پارک عمومی تفریحی، یکی از مهم‌ترین اماکن تاریخی در کانادا است. سال 1759، در این محل جنگی بین بریتانیا و فرانسه شکل گرفت که بریتانیایی‌ها توانستند در نیم ساعت لشکر فرانسوی را شکست دهند. این محل در جریان بازسازی تاریخ آمریکای شمالی بسیار تاثیر گذار بود. بسته به زمانی که به شهر کبک سفر می‌کنید در این مکان می‌توانید پیاده‌روی، دوچرخه سواری و اسکی کنید. 

لا سیتادل (La Citadelle)

لا سیتادل قلعه‌ای به شکل ستاره است که در کاپ دیامانت شهر کبک واقع شده است. این قلعه در دهه 1800 میلادی ساخته شد تا شهر را از حمله‌ای که هیچگاه رخ نداده محافظت کند. در حال حاضر لا سیتادل به قلعه 22 پادشاهی کانادا معروف شده است.

هتل یخی (The Ice Hotel)

یکی از جاذبه‌های عالی شهر کبک، هتل‌های یخی است که فقط چند دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. مسافران می‌توانند یک شبانه روز را با دمای منفی در این هتل را تجربه کنند.

لوشاتو فونتوننس (Le Château Frontenac)

این هتل تاریخی چیزی کم‌تر از یک افسانه نیست. مسافران می‌توانند برای اقامت در این هتل‌ بزرگ که جز هتل‌های مشهور دنیا است از قبل وقت رزرو نمایند یا تورهایی را انتخاب نمایند که در طول روز این هتل و تاریخ آن را به گردشگران شرح دهد.

موزه ملی هنرهای زیبا کبک

موزه ملی هنرهای زیبا کبک یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان در شهر است که دارای 3 سالن است که 25 هزار اثر مختص شهر و هنرمندان کبک را معرفی می‌کند که اکثر آن‌ها متعلق به قرن هجدهم هستند.

موزه تمدن (Museum of Civilization)

موزه تمدن سالانه حدود 14 میلیون بازدید کننده را جذب می‌کند، این موزه به یکی از محبوب‌ترین موزه‌ها در کانادا تبدیل شده است. مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های دائمی و موقت، نمایشگاه‌های چندرسانه‌ای و ایستگاه‌های فعال در زمینه کالاهای دستی در این موزه وجود دارند که تاریخ شهر کبک را به نمایش می‌گذارند.

استحکامات کبک قدیم (The Fortifications)

این استحکامات که در همسایگی شمال مکزیک است جز آثار باستانی یونسکو می‌باشد. استحکاماتی که شهر کبک را احاطه کرده‌اند، حدود 4.6 کیلومتر را پوشش می‌دهند و از سه قرن سابقه استعمار مستحکم جان سالم به در برده‌اند. این استقرارها همچنین نمایش فوق‌العاده‌ای از مناظر اطراف را ارائه می‌دهند.

ناحیه پتی چامپلین (Quartier Petit Champlain)

ناحیه پتی چامپلین قدیمی‌ترین منطقه تجاری در آمریکای شمالی است. در این ناحیه خانه‌های محلی، گالری‌های متعدد، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها برای خرید سوغاتی، خیابان‌های سنگ فرش شده جز جاذبه‌های مجذوب کننده محسوب می‌شوند. پله‌های «برکنک»Breakneck) )، که قدیمی ترین راه پله کبک است، سال ۱۶۳۵ ساخته شده و جز محبوب‌ترین اماکن در این ناحیه است.

آکواریوم کبک (Aquarium du Québec)

آکواریوم کبک بیش از 10 هزار حیوان که شامل ماهی، دوزیستان، خزندگان، بی‌مهرگان و پستانداران دریایی را در خود جای داده است. آکواریوم فقط 15 دقیقه از مرکز شهر کبک فاصله دارد، این مکان زیبا و منحصر به فرد سالانه هزاران گردشگر خارجی و داخلی را به خود جذب می‌کند.

موزه اورسولین (Musée des Ursulines)

ساخت موزه هنر و تاریخ اورسولین جایگاه‌ مهمی را از حقوق زنان فرانسه در زمان مستمعره دارد. بیش از 30 هزار آثار هنری در این موزه زیبا وجود دارد. این موزه آرام در میان شلوغی شهر کبک واقع شده است.

پارک میدان جنگ (Battlefields Park)

پارک میدان جنگ شامل دشت‌های ابراهیم است که تعدادی از آثار تاریخی، سازه‌هایی که به تاریخ نظامی ارتش کانادا مرتبط است را به نمایش می‌گذارد، فضاهای سبز و مسیرهای پیاده روی که 103 هکتار را پوشش می‌دهند جز مناظر زیبا این محل هستند. 

خیابان خزانه داری (Rue du Trésor)

یک گالری جادویی در فضای باز است که در کوچه‌ای باریک از شهر کبک گسترده شده است. این خیابان حال و هوای اروپای قدیم را به بازدید کنندگان می‌دهد. ساخت این محل توسط دانشجویان هنر در دهه 1960 میلادی آغاز شد که امروزه به یک مکان فرهنگی پر‌جنب و جوش تبدیل شده است.

تراس دوفرین (Terrasse Dufferin)

تراس دوفرین یک فضای باز است که در سال 1879 ساخته شد، این مکان شامل یک راهرو چوبی با باغ و نیمکت است. این مکان در فصول گرم برای قدم زدن، آرامش و تماشای مناظر زیبا و در فصل‌های سرد برای اجراهای سالیانه توباگون (از دسامبر تا مارس) مناسب است.

کلیسا جامع

کلیسا جامع در سال ۱۶۴۷ ساخته شد. این مکان چندین بار در ادوار مختلف آسیب دیده و بازسازی شده است. چندیدن شخصیت برجسته سیاسی در این کلیسا دفن شده‌اند. کلیسا جامع با معماری چشمگیر و آثار باستانی از داخل کشور شهره جهانیان شده است.

میدان سلطنتی (Place Royale)

میدان سلطنتی در کبک قدیم یکی از نشانه‌های تاریخی کانادا است. این مجموعه شامل مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و خیابان‌های قرن بیستم است که در حال حاضر به مجموعه‌ای از بوتیک‌ها، رستوران ها، کافی نت‌ها و مغازه‌ها تبدیل شده است. 
مجموعه پانی پی با سال‌ها تجربه در تعیین وقت سفارت آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز می‌باشد. مشتریان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته تا در اسرع وقت مشکل به وجود آمده برطرف شود.