اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
اندونزی جزیره ای دیدنی و حیرت انگیز
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۶
اندونزی جزیره ای دیدنی و حیرت انگیز
در واقع کشور اندونزی مجمع الجزایری با ۱۷ هزار جزیره و ۳۳ استان است. وسعت آب‌های اندونزی ۳ برابر وسعت خشکی آن است.
از تاریخ اندونزی
مجمع‌الجزایر اندونزی در ایام قدیم سلطان نشین بوده تا آن‌که در قرن شانزدهم اسپانیایی‌ها و پرتغالی‌ها آن را تصرف کردند. کمپانی شرقی هلند اول قرن هجده، حکومت اندونزی را به دست گرفت. سال ۱۷۴۰، مردم هلندی شورش مردم جاکارتا را با کشتار جمعی ۲۰ هزار اندونزیایی و چینی را از بین بردند.
واحد پول رسمی اندونزی روپیه است که با نماد (IDR) نشان داده می‌شود. زبان رسمی این کشور اندونزیایی است. ساعت اندونزی حدود ۳ ساعت و نیم از ایران جلوتر است.

آب و هوای اندونزی

تغییرات آب و هوایی در این کشور به دلیل بارش بیش از حد باران ات. این کشور دارای آب و هوایی مرطوب و استوایی است که رطوبت این کشور بین ۷۰ تا ۹۰ است. بهترین زمان سفر به این کشور بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر خواهد بود.

حمل و نقل در اندونزی

هزینه‌ی تاکسی زمانی که درون آن می‌نشینید ۷ هزار روپیه و به ازای هر یک کیلومتر ۸ هزار روپیه به مبلغ اضافه می‌گردد. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند باید ۴۰ هزار روپیه پرداخت نمایید.
از اماکن گردشگری این کشور می‌توان به شهر جاکارتا، شهر بالی،‌ جنگل میمون‌ها، پارک آبی واتربوم بالی، پارک پرندگان بالی، مسجد استقلال جاکارتا، هزار جزیره و شهر مینیاتوری تامان اشاره نمود که سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کنند.
مجموعه ی پانی پی با سالها تجربه در گرفتن وقت سفارت مفتخرانه در جال ارائه ی خدمت به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل مشتریان میتوانند با تیم پشتیبانی حاذق مجموعه تماس گرفته تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.