اندازه فونت:  کوچک    متوسط    بزرگ  چاپ کنید
سرمایه گذاری پی پال در تینک
 بلاگ    ۱۳۹۸/۴/۴
سرمایه گذاری پی پال در تینک
پی پال با یک تصمیم استراتژیک در بانک سوئدی به نام تینک سرمایه گذاری کرد. شرایط قرار داد طرفین تاکنون افشا نشده است. فناوری «تینک» (Tink) که به منظور ارائه‌ی مشاوره شخصی بانک به مشتریان معاملات خود طراحی شده است این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

آیا همکاری این دو شرکت موفقیت آمیز خواهد بود؟

این شرکت با توجه به افزایش نرخ ۵۶ میلیون یورویی خود به دنبال گسترش تجارت خود در اروپا و جهان است. هم اکنون این شرکت توانسته با همکاری با شرکت سیستم مالی آنلاین پی پال خواسته خود را تحقق بخشد. این دو کمپانی به دنبال راه‌اندازی استارت آپ جدید برای تراکنش‌های مالی با یکدیگر هستند. هدف این دو شرکت ایجاد بهبود روند تجاری برای مشتریان پی پال است.
جنیفر مارنر کارشناس مارکتینگ و سهام دار بانک، این همکاری را این طور شرح داد که هدف ما از این همکاری ایجاد پلتفرمی بهتر برای مدیریت و توسعه مالی برای مشتریان است. وی در ادامه اذعان کرد سرویسی که این دو کمپانی ارائه می‌کند می‌تواند دنیای اقتصاد را دگرگون نماید. مارنر همچنین بیان کرد که مشتریان پی پال و تینک منتظر خبرهای خوب و جدیدی از این دو شرکت بزرگ جهانی باشند.

مجموعه پانی پی با سال‌ها فعالیت در حوزه مالی مفتخرانه در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. در صورت بروز هرگونه مشکل با متخصصان مجرب پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده در اسرع وقت حل شود.